Pff wat verdrietig zeg van je schoonvader, wel fijn dat hij nog de bruiloft heeft kunnen meemaken. Hoe oud is Matthijs?? Hier ondanks uruzgan ook op dag 10 ongi met cryo en eerste poging.
@silvia: wat mooi van je trouwen, maar ook verdrietig wel mooi dat hij het geheim wist! en vanuit de hemel zal hij mathijsje best goed kunnen zien denk ik, en ook je buik met dusselduo
Mathijs is van april 2008 dus 22 maanden nu ??? een echte kerel tegenwoordig hoor gisteren heeft ie per ongeluk voor de 1e keer op de wc geplast!!!!!!!!!!!!!!! @schoonvader..ik weet zeker dat ie op mathijs en het dusselduo past ik geloof daar heel erg sterk in zondag zijn we nog even op kerkhof geweest want hij was jarig en Mathijs geeft opa altijd een handkusje...zooooo lief Hoe meer ik op zp schrijf en mn eigen berichten terug lees hoe meer ik ga beseffen dat een cursus nederlandse taal niet slecht zou zijn.qua zinsopbouw punten comma's etc etc hihihi sorry hoor voor mijn alles aan elkaar gebabbel praat
Lieve Klingel, Sorrydesorrydesorrydesorrydesorry!!!!! Heb afgelopen weekend nog geen tijd gehad om bij je langs te komen spieken of je al een uitslag wist................. Zuch.... geen goed nieuws. Wat ontzettend verdrietig ......... Het is iedere keer zo'n teleurstelling!!! Maar meis, jij komt er wel dat weet ik zeker. Je bent altijd zo positief en optimistisch en liefffff dat moet gewoon een keer beloond worden. Samen staan we sterk en komen we er wel!!! Dikke kussss en knufffffff Sabrien
@sabrien: jeah!!!! en jij ook veel succes he deze ronde. you GO girl! @sil: wat lief wat mathijs op kerkhof. knuf! @all: ben weg, smak! (en extra smak voor sikki die ik onderin beeld zie bungelen)
ZwaaiZwaai, ik kom ook weer even langs Soooo, heb veel bij moeten lezen. Lekker veel gekletst en gedronken hier, leuk! Hier weer ongi, kom maar op met ronde 16! @ Klingel, fijn om te lezen dat je weer wat moed verzamelt! Je positieve berichten zijn zo sterk en ook zo waar. Het geeft hoop en moed om door te gaan. Ik hoop voor jezelf ook. Want tussen typen en dat ook daadwerkelijk denken zit vaak een groot verschil @ Sikki, negatest... Niet eerlijk!!! Hoe gaat het vandaag met je? Ook even voorstellen dan: Naam: Saskia Leeftijd: 25 Lengte: 1,78 m Gewicht: 64 kilo Haren: licht bruin in laagjes tot net over de schouder Ogen: groen Getrouwd sinds 6 juni 2008 met René (hij is 28 jaar) Kinderen: nog niet Huisdieren: hondje Jessy Omgeving: Brabant Dikke smak allemaal!
Betrapt Je kan hier ook niet anoniem bijlezen. Misschien een schaduwaccount aanmaken Soms heb ik gewoon geen zin om te reageren. Er gaat zoveel in m'n hoofd om, maar ik heb de puf niet om het neer te zetten. Gisterenavond een enorme jankbui gehad. Manlief moest er ook helemaal van mee huilen. Pfff, wat gaat dit diep. Aan de andere kant. Na iedere mislukte poging ben is zo boos en strijdlustig. Ik wil door en wel NU! Maar als ik dan weer midden in m'n volgende poging zit dan val ik weer door de mand. Dan ben ik weer een bang en verdrietig geitje. Heb vanochtend weer sneeuwwit getest. Soms zak ik zo ver weg in m'n verdriet dat ik gewoon letterlijk om hulp schreeuw. Maar ik weet ook dat er niemand is die ons kan helpen... *Sikki zoekt smekend hulp*
Sikki, *huil* het is zo wreed, hard, machteloos, oneerlijk en verdrietig!!!! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen (komt niet vaak voor). Die digi-knufs zijn inderdaad lief, maar je hebt er niks aan.
@sas: haai meis, hopsa ronde 16 jij, laat dat HEM zijn! en leuk nu een beetje een beeld van je t hebben. wat ik typ is wat ik gemiddeld denk. (soms weet ik zelf ook niet wat ik zeg ) oftewel (even aan jou maar ook mezelf uitleggen ) als je al mijn gedachtes en overtuigingen optelt, dan komt dat eruit. en dat klopt dus als.. mijn linkerduimpje er zitten uitschieters naar 'wij krijgen nooooooooit kinderen boehoehoeh' bij maar ook 'volgend jaar deze tijd moeder' vandaar het gemiddelde. ik ben me ervan bewust dat dit in sommige ogen/oren misschien TE snel optimistisch klinkt. dat ' ik stoer doe ' of ' mijn gevoel niet toelaat ' en toch is dat niet zo. echt. ik kan HEUL goed HEUL hard janken! waarvan akte zaterdag jl.. @sikki: HUIL.. ik hoor je schreeuwen hier door de PC. en ik kan je *&@(*&$)(*&@)(*&)%(*& niet helpen!!! doorgaan is het enige dat je kan doen als je nog kan. voor een beebje. wat ik al zei, cryoos, misschien nog een behandeling (maar dan eerst vergaderen met S en ook met U???) het is zo klote, en elke maand neemt de wens toe he. ben je nu thuis gebleven? ik vind wel dat je dat zou moeten doen. maar wellicht leidt werk ook wel weer af? trouwens ik zal je naam niet meer gillen als ik je zie, soms is bijlezen zonder meebrabbelen wel zo lekker he. KNUFFEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bekijk bijlage 49982
*SMAK* Enne, ben wel aan het werk. Was liever thuis gebleven (grieperig én emo) maar ik kon het echt niet maken om thuis te blijven.
Huilen, stampen en schreeuwen hoort er helemaal bij en is goed om toe te laten. Maar het is toch fijn als de positieve gedachtes overheersen. Het is soms moeilijk, maar wat kun je anders. Waarderen wat je wel hebt en vooruit durven kijken, dat is alleen maar goed. Met af en toe inderdaad een flinke huilbui erbij. Oooo, dat kan ook zo heerlijk zijn hè
wel aan t werk dus, en dan straks vlug naar huis en onder dekentje. en nadenken over wat nu. heb met je meegedacht in t dusseltopic.. @sas: ja je moet het allemaal toelaten denk ik. emotionele achtbaan dit he..
Heb van manlief een paar weekjes geleden een opblaasbare boksbal gekregen. Echt een aanrader. Lekker dat ding afrausen als ik weer eens boos ben op de héle wereld
@Sikki: ik wou dat je kon helpen. Als ik ook maar iets kon doen voor je deed ik het gelijk. Maar helaas................... Ik ga toch weer een enorme knuffel geven. Ook al helpt het misschien niet. knufffffffffffffffffffffffffff
I Feel the love *snik* Even snel bijgelezen, post later even voor het echie.. Terug van weekend. Heb weer even genoeg moeder voor de rest van het jaar om me heen gehad.. Nu nog minder ontspannen dan voor vertrek haha .. Pfft.. Knuff voor jullie lieve meisjes!!
Klingel, ik gebruik um best vaak ja. En het is echt een goed middel om alle frustratie eruit te gooien.
Wat zijn sommige mensen toch dom en onverantwoord bezig!!!!!!!!!!!!!!:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x Sorry moest het echt even kwijt. Hoe gaat het met alle mmmmeisjes? Ik heb volgende week een date!!! Ja, echt waar met een zwangerschapspaginababe!! Doodeng maar wel super leuk!!
Hmmm Nynke ben nu wel benieuwd wie er onverantwoord is maar wrs wil ik het niet weten. Heb je een date met KLingelmeisje?? een dikke goedenachtknuf voor iedereen!