klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wie wat waar word ik onverantwoord genoemd???
    klopt wel, net van de trap geflikkerd :( :)

anyway, @nynke in hetzelfde topic als ik gekeken zeker vanmiddag??
    @loesie ik zag jou er ook.
    werkelijk waar gamaar roken als je zwanger bent.
    killlllllllll! :x

@nynke: lief duivendichtje! :)

@date? wie heeft er een date? ik parkeer hoogstens mijn KA in de bijenkorf volgende week, dat mag toch wel?

@all: wonden likken en naar bed.
    en mooie dromen en lieve dingen please.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    snurk.
    kan iemand alle ongewenste duivels even naar mij doorschuiven?

tis dat ik een raspessiMMMist ben anders zou ik nog wat denken van mijn temp (en mijn banner :p)

mok. nu al sjaggie, dat belooft een leuk dagje te worden ;)

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey...

Dan maar even reageren...ik zat ook in dat topic!
    Mijn hart ging als een razende tekeer toen ik dat las!
    Wat een dom wijf zeg!!!! En net op het moment dat ik uitgelezen was en mijn woorden zorgvuldig geformuleerd werd er een slotje opgegooid! grrr...jammer!

Klingel...ga zo ff temp spieken bij je! ahum...die is wel vrij hoog he?! Als ik temp als ik hormoontjes heb gebruikt kan ik er geen pijl op trekken, maar hoe is dat bij jou?!?!
    En ik ken dat gevoel hoor...HET LUKT NOOIT! en daarna...ALS WE MAAR EENS EEN JAAR VERDER ZIJN!...en zo wisselt elkaar dat af! Heerlijk gevoel, al die negatieve en positieve energie! (NOT)

Michelle, haha, moest wel lachen om het 'nu heb ik mijn moeder wel genoeg gezien' verhaal! Soms heb je dat he! Schatten van mensen, maar toch weer fijn dat je naar je eigen huisje kan!

Sas, handig zo'n boxbal! Misschien ook wel wat voor mij! Al die frustratie eruit, heerlijk!

Sikki, ik voel me net zo machteloos als de anderen! Helemaal nu ik je in real life heb gezien, zie ik zo goed voor me, hoe je je moet voelen! Wilde dat ik je daar nog een extra knuffel had meegegeven! Sterkte lieverd!

Alex, gaat ook al in februari weer starten lees ik! Wanneer precies?!?!

Meiden, ik was al om 6.50 wakker! Dat is wel een nadeel van Dusseldorf, want als ik eindelijk weg kan, moet ik nog 3 uur wachten voordat ik weet hoe en wat!
    Schoonmama komt me tegen 8.00 halen! En om 11.00 is de afspraak! Toen ik naar deventer ging wist ik het binnen een half uur! Maar goed, alles heeft z'n voor-en nadelen!
    Ben iig superzenuwachtig!!!

Zal in het dusselpusseltopic mijn verslag doe als ik terug ben!

Fijne dag lieve meiden!

Liefs Loesie

4. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Klingel: idd ja dat topic!! Ik was blij dat er een slotje op zat tegen de tijd dat ik klaar was met lezen. :x:x
    Van de trap gestort? Niet doen zeg!! Nu helemaal stijf en bont en blauw?
    Temp is mooi idd. T'is dat er dan een echt wonder gebeurd moet zijn. *MOK* Maar, goed ik schop de duivels heel hard naar je toe.

@Loesje: jij was ook al blij met het slotje dus. Heel veel succes vandaag in Dussel.

5. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @kent de bijenkorf wel :D dokter en tandarts zitten daar om de hoek ;)
    Parkeer er alleen nooit brrrrrrr....
    is het alleen parkeren of wandeling in dorp...hoezo schieuwnierig hihihihihihihi.... is markt he woensdag :p

Loessie heel erg veel succes vandaag..ik hou dusseltopic angstvallig in de gaten zoals altijd :D

heb roken topic niet gelezen:( dus geen flauw idee waar jullie het over hebben gooit iemand een balletje op mischien????

vanmiddag naar therapie... gister zon pin gehad in de rug dat ik niks meer kon aan het einde van de dag pfffffff.

kussieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Silvia: Klingel bedoeld een andere Bijenkorf, namelijk die in Utrecht. :p

Het topic ging als volgt: TS opende het topic dat ze een gesprek had gevolgd op het schoolplein waarbij een moeder aan gaf dat ze super blij was dat haar tweede kindje ee meisje zou worden. Die waren toch wel zoveel leuker dan jongens. Nu is het feit dat deze mama al een zoontje heeft.
    Om vervolgens een peuk op te steken met de woorden: zo, daar ben ik aan toe even de stress weg roken.
    Wat volgende was een stormloop aan kritiek wat logische was. Maar 1 meisje spande toch wel de kroon. Roken was niet slecht, kan geen wiegendood veroorzaken, van de gyn kon ze beter minderen dan stoppen ivm de stress, en dat terwijl ze al 2 jaar bezig is dus allang had kunnen stoppen, en roken heeft geen invloed op je vruchtbaarheid. Ze was aan alle kanten dom bezig, zowel met het roken als met haar antwoorden.
    Zo dat waren 26 pagina's in het kort!!:D

Bij wie volg je therapie als ik dat vragen mag? Succes en ik hoop dat hij/zij wat voor kan doen.

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    whahahaha wat een toeval he utrecht of hier in het dorpse :p

domme doos inderdaad roken is nooit goed ik kan het weten heb het zelf vanaf mn 13e gedaan tot aan mn 32e jaar:( raakte ook nooit zwanger in die tijd met behandelingen...
    ben gestopt toen ik mijn man leerder kennen omdat hij astma heeft..
    we zijn samen begonnen met behandelingen en voila zwanger...toeval??????? ik weet het niet maar speelt zeer zeker een rol denk ik ook inderdaad.

al moet ik wel toegeven dan toen ik de allereerste ivf poging had met mijn ex ik ook rookte en zwanger raakte mijn gyn toen ook inderdaad heeft gezegd als je stress krijgt van het stoppen kan je beter minderen want stress is erger voor je baby dan de nicotine... maar hij zei wel dat dat dus uiterste noodzaak moest zijn.
    maar ben toen meteen gestopt geen moment zin in gehad ook... helaas kreeg ik een miskraam en ben ik toen weer gaan roken:(
    tot mn 32e jaar;)
    toen ik stopte met roken heb ik werkelijk waar 6 weken niet geslapen was niet sjagerijnig ofzo ging ook niet meer snoepen etc maar kon gewoon niet slapen..heb tabletten gehaald bij de dokter om in het weekend een nacht te slapen... maar ja ben er nu l bijna 4 jaar vanaf en ik voel me geweldig!!!!!!!!

@therapie volg ik bij praktijk het hoogveld tegenover dierenwinkel de hospers.
    zij is wel heel erg goed en heeft me al heel vaak goed geholpen hihihi.
    nog even en dan ben je weer lekker in nederland voor eventjes.
    je komt wel te laat voor de carnavalsoptocht hoor die is zaterdag...

kussieeeeeeeeeeeeeeeeeee

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Silvia: ik heb ook gerookt maar NOOIT tijdens mijn zwangerschappen. Al voordat de pil de deur uit ging ben ik en manlief gestopt.
    Die praktijk ken ik. Als je Mevr C. H hebt wil je haar dan de groeten doen van mij. Als je mijn naam noemt weet ze het denk ik wel.

Kus terug!!!

9. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    @nynke...Ik heb mevr C.H hahahahaha das toevallig zeg
    zal het haar vanmiddag meteen zeggen.... :D
    ze zal me vanmiddag vast wel wer van mn pijntjes afhelpen hihihihi....

kussieeeeeeeeeeeeee

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    so!
    ik ga heus niet vertellen dat ik een middagslaapje heb gedaan.

anyway
    @loesie: meisje!! ik denk met terugwerkende kracht aan je dusseldate van vanmorgen en ben heel benieuwd! SMAK!

@bijenkorf: ha, ik parkeer m altijd er strak onder hoor, als ik weer in enske ben. luie donder.
    maar utrecht zal de deet worden, en niet vandaag want ik denk dat nynke net de TGV heeft gemist :D

@therapie: welja hadden julllie dezelfde? wat toevallig!! :)
    hoop dat t verlichting brengt sil :)

@roken: ik heb gerookt tot 3.1.2006. dat was de dag dat ik te horen kreeg dat ik een beginstadium van baarmoederhalskanker had en dat was wel even een goede motivatie om onmiddellijk die 5 pakjes per week te skippen..

wat mij het meest stuit is dat mensen ALLES voor een baby zeggen over te hebben ' behalve roken ' :x
    daarmee kiezen ze voor zichzelf en niet voor het kindje.
    ik ben hier heel zwartwit en, en het zal ook nooit anders kleuren...

anders nog iets?
    neej, ik heb een offday, maar wel 1 waar ik bewust voor kies zegmaar.
    waar ik in mee ga. snappen jullie mij nog?

*kreupelt trapje af voor emmer thee*

11. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Och lieverd...........een offdagje mag ook hoor!!! Is helemaal niet erg!!!! En niet meer van de trap vallen hoor, duimpje pijn is al erg genoeg!!!

Reuzedikkemegaknuffffffffffffffffffffffffffff!

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lekker middagdutten en offdayen klingeltje. DUs na duimhakkerij nu struikelarij...ach klingel toch. Smak op kreupel en duim.
    Enne zo'n dag moet er wel eens bij zitten om een volgende dag daar weer uit te kruipen en weer moed bij elkaar te rapen.
    Lekker bij haard, dekentje en emmertje thee en morgen weer beter

@ Loessie ik ben al begonnen, spuit sinds afgelopen zaterdag gonal-f. Lees net elders je dusselnieuws wow wat goed zeg!! Op naar de punctie!!!

@ Syl en Nynke wat grappig dat Nynke je peut kent...succes in ieder geval, hopelijk helpt die van je pijn af

@ Deet wat leuk alvast veel plezier in het wespennest......

@ Roken hier al 8 jaar gestopt inmiddels. Mannetje gestopt toen zaadkwaliteit dramatisch bleek te zijn, heeft tussendoor nog wel eens gerookt maar is nu echt gestopt.
    Ik deel je mening volledig wat roken betreft.

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi alex en sabrien,
    hoest met jullie???

ik heb geen depri offday hoor maar meer een ikwilniksengeeferaantoedag.
    ha!

*kijkt eigenwijs naar de kat die zich afvraagt of er nog gespeeld gaat worden*

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Geniet van je ikwilniksengeeferaantoedag. Zijn heerlijke dagen. En pas aub op in huis met messen en trapjes. Sigtig doen Klingel.;)
    Maar jij had een verdomd goede reden om te stoppen zeg. Is alles nu weer ok?

Therapie: is een mega goede therapeut.

Ik zoef nu naar het Dusselpuzzeltopic voor goed nieuws!

15. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hier ist goed op gebruikelijke hauptschmerzen na...
    Nou geniet ze van je ikwilniksenikdoeooklekkerniksdag!
    Heerlijk zulke dagen!
    Wilde net als Nynke nog vragen of alles nu in orde is

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    af en toe kan zon dagje wel he.
    hoewel ik als ik straks een kaart op de bus doe dat al heel wat vind :D

alles is nu weer OK, na ingreep en vele controles.
    volgend jaar weer, ben al 2 jaar niet geweest :) en ook niet meer bang.

smak!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Vandaag druk voor m'n werk op pad geweest.
    Lekker hoor!!!
    Moest naar een leverancier in Deutschland.
    Kreeg een beetje deja vu gevoel. Zelfde traject als naar DD ;)
    Maar...de strijdlust komt ook wel weer terug hoor!
    Ik geef me niet zomaar gewonnen!!!
    Potjandrie, wie denken 'ze' wel dat 'ze' zijn. Mij een kind ontnemen, poeh!

*Wie is ze, dan zoek ik ze op en timmer ik ze in elkaar :D*

Plan is als volgt.
    1. Verstand op nul en doorgaan tot eieren op zijn.
    2. Eventueel eiceldonatie als back-up plan houden (via zus of misschien zelfs Spanje).
    Gezien geen garanties voor bovenstaand.
    3. Adoptie traject ingaan (aanmelding reeds op de post!).
    So!

*Sikki kijkt stoerder dan dat ze zich voelt...*

Volgende maand eerst maar eens lekker snowboarden en nog meer apres-skieen. En onze laatste Yeti's ophalen.
    Zul je zien, is het raak (ik hoop het, ik hoop het)! Dan worden het december kindjes.
    'Oude Sikki' heeft altijd gezegd, ik wil geen kinderen krijgen in december. Hoe naief was ik...

Over naief gesproken.
    Toen ik voor mijn tweede ICSI poging de uitgangsecho had (en er een vette cyste zat die met een punctie weggehaald moest worden, een uurtje later...), zat ik met een theetje te wachten in het zonnetje op het terras. Zat er een 18 jarige blonde doos met dom kijkende vent en bijpassend straathondje al paffend en wijn te drinkend te bellen met haar Pa.
    'Jaaah Pa, hou je bek nu ff en luister, heb net m'n eerste echo gehad en ik ben nu 8 weken!'
    Grrrrrrr, heb d'r nog net geen blauw oog getimmerd.

Over roken gesproken, ben zelf 6 jaar geleden gestopt.
    Na het bleken van m'n tanden. Met peroxide!
    Zo veel pijn gehad inclusief zwartblakend tandvlees dat ik wel uitkeek om nog ooit weer een sigaret aan te raken en daar mijn tanden weer mee te verpesten.
    Is uiteindelijk toch wel gebeurd, maar in ieder geval niet door de nicotine ;)

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    SIKKI!!!!

ik ben zo blij en trots dat ook joe jezelf weer in de posipowerpoging (PPP) hebt weten te manouvreren!!!!
    :)

dat het nog niet van harte geloofd en vertrouwd wordt geeft niet.
    je hebt een goed strijdplan richting sikkibeebgeitje.
    is t niet linksom- dan rechtsom.
    en alleen dat al moet je moed geven! mij wel althans!
    goeso schat!
    jij ontzettende:
    Bekijk bijlage 50302

eerst yetis ophalen, NA wintersport. want je wilt lekker sneeuwschuiven en alcoholklokken.

indien yeti3+4 geen kerstbeebs willen worden:
    eieren opmaken.
    houdt dit in, desnoods nog een paar behandelingen ondergaan (en financieren)?

goeso, je moet ergens failliet aan gaan! en we trekken t wel van geitjes' zakgeld af! :p

ondertussen backup adoptie en backup ecd.
    zo.

dat zijn 4 routes, dus van elke richting 1 richting hetepindabeeb. peanuts!

*kijkt nu wel erg overmoedig, maar kant niet schelen*

2010 it shall be. goatbaby. glitterbaby. loesiebaby. loutjebaby. sabrienbaby. michellebaby. emmababy. alexbaby. saskiababy. maartjebaby. zarababy. marbaby. lauwtjebaby. behappybaby. dreamerbaby. wennesbaby. zorababy. aquibaby. vlinderbaby. pipbaby. heidibaby. michellebaby?? cinmilmilkboesgabyelifmouniamiepjeiedereeneverybodyjedertoutlemondealleMMMaalbaby!!!

dat er maar een DIKKE enorme roze golf door ZP mag gaan die de hele site plat legt.
    dat er maar een VETTE babyBOOM mag komen in 2011.

*plopt een lekkere witte wijn open om op deze EIS MET SLAGROOM te proosten*

so.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
  20. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid