klingel in het babyrinth...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 1 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wat heerlijk elif! :)
    lekker van genieten, en rond worden mag! :) maar misschien ben je het dan ook wel door een andere reden al een beetje! :)

wij gaan t (nu) niet doen, we willen als we gaan echt 25+ graden hebben, en daarbij hebben we besloten hier in NL wat leuke (gastronomische) uitstapjes te maken.

so, en nu gaak bubbelen in de douche!

2. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ow Turkije heerlijk!!!!!!!! we zijn dit jaar met zijn tweetjes naar turkije geweest.. prachtig hoor was heerlijk 43 graden in juli.
    super de luxe hotel all inclusive elke avond ander landen thema dus van alles te eten gekregen behalve turks:( en daarom gingen we juist op vakantie daar omdat we gek zijn op de turkse keuken.
    laten jullie je wel inenten tegen hepatitus b de bmr spuit? hebben wij wel gedaan werd met klem aangeraden....
    zou het gewoon doen en je krijgt het gewoon vergoed bij de meeste ziekenfondsen.

alvast veel voorpret gewenst hihihi

Klingel knuffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    silvia nee ik laat me nooit inenten, eigenlijk is het alleen nodig voor de binnenlanden en daar ben ik juli ook geweest zonder inenting ;).
    Waar zijn jullie in turkije geweest?
    Misschien is limak limra dan iets voor jullie in kemer turks a la cart restaurant hihihi.
    sorry klingel ben je topic aan het vervuilen sorry!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @elif: vervuilen met blije vakanties en lekkere hapjes is juist wonderschoon! :)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hihihi dan is het goed ;)

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

HCG ja?? Ja, dan maakt je hart wel een sprongetje!
    Maar, ik ben nog niet ongi...dus jouw NOD moet nog komen (voor de niet-snappers: kling en ik lopen gelijk).
    Hebbie PP (jaja! Die heb ik ff mooi opgepikt :D) gedaan?
    Nee denk ik hé, zal wel een NO-NO zijn geweest...

Geen hoop op hebben dus? Not possible?

*als je dit leest: neem een glaasje water*

7. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Het zal Klingel ook weer niet zijn die ineens hcg in haar bloed heeft. ;) Jeetje, ik snap dat je hart een sprong(etje) maakte zeg. Stomme bloedtesten, stomme pregnyl en stomme bollen!! (ja ik weet dat het noodzakelijk is maar toch MOK)
    Heerlijk vanavond uit eten. Glitter jurk aan en naar een glitter restaurant. Helemaal op zijn Klingels. :D Veel plezier.

Liefs Nynke

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hehehehh fem!

mijn PP ligt al stil VOOR de punctie, eerst kon ik niet sexen wegens eierdoos, daarna niet wegens overstimulatiedoos.
    mok.

ik denk dat we niet meer gelijk gaan lopen want ik vrees (ohnee, ik hoop!) dat mn ongi later komt.

over komen gesproken, wanneer zou ik weer eens op een andere manier overgestimuleerd kunnen worden?
    nu gevaarlijk?

*kijkt elif aan*

@nynke: ja wel weer echt een klingelactie he.
    maar het viel dus mee (.... tegen) t was een staartje pregnyl.

(blijf ik vreemd vinden want de vorige x had ik 10.000 pregnyl en was t na 7 dagen uit bloed. nu 5000 en op dag 8 nog in bloed? :()

*kijkt paranoia*

smak

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ja, maar zonder sex is het lastig zwanger worden Klingel. Of zeg ik nu iets heel geks?? :D Ik wil je heel graag vertellen dat je zwanger kunt zijn/bent, aber das ist nicht fair.

Liefs Nynke

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Tegen mij zeiden ze minimaal 2 weken rustig aan doen ;) Dus als je ongi zou komen daarna maakt het niet meer uit hahah.
    Want zolang er eitjes zitten, kunnen de eileiders dubbel vouwen.
    Dus doe toch maar ff rustig haha.

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    stimmt,
    but:
    laatste x sex was 1/12, en nu is t 10/12, duseh, ik zie t probleem niet waarom ik niet zwanger zou kunnen zijn!
    :p
    *PROEST*

er gingen even gedachten door me heen van ' de TP van november '
    snappu?

ik hoop van niet, want dit soort waangedachten hebben is al achterlijk genoeg heheh

@elif: ik zal nog maar even niet gaan hardlopen dan (volgende week)

heb trouwens een sexverbod.
    wegens eieren.
    maar ja, als dat dan toch cystes worden, zijn het toch geen eieren meer?
    :(

kortom, @gyn: ik heb u niet verstaan!

;)

nu gaak weg, niet ongerust worden, ben er pas in weekend weer.

smak!

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ja dat hadden wij ook idd, en had ook best wel angst de eerste keer hoor.
    De manier waarop ze me uitgelegd hadden dat de eileider kon dubbel klappen ieeeeeeeeeeeee.
    Maar dat is nu helemaal weg natuurlijk.

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Niet gek gaan maken Klingel. Gewoon rustig aan doen en vanavond gaan genieten!!
    En ja ik snap u heel goed.;)

14. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ha, ha, ik heb me echt weer bescheurd om de manier waarop je het opschrijft.... :D :D :D

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @aqui: haha! u kent mijn lijfspreuk he: humor zal ons redden! :D

@hier: wat een lekker dagje zeg.
    mama kwam langs, lekker getheet en getutteld.

impulsaankoop gedaan: kerstboom van 3 meter hoog en 2 meter breed.
    :)

die staat nu te glittwinklen in de woonkaam en sindsdien ben ik echt 3 betonblokken lichter qua hoofd&hart.

gut, is DAT het medicijn?
    hm, voor vandaag wel misschien.

nou ja; dat en dat ik voor t eerst een pijnloos(achtig) dagje gehad heb.

morgen eens gyn bellen, want ik voel hardloopkriebels... :)

er schijnt namelijk een boom in het bos te staan die weer in elkaar wil worden gerost, heb ik begrepen van de kerstboom...
    (een beetje zwa(a)rte moet er altijd blijven he ;))

slaapsachtsmak.

16. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Goedemorgen glitter Klingel,

klinkt als een heerlijke dagje met je mams. Maar hoe groot is jullie huis dat er zo'n enorme kerstboom in kan? Echt super gaaf zeg.
    Fijn dat je pijn vrij bent zeg. Nu hopen dat je mag hardlopen en bomen kan omhelzen. ;)
    Fijn weekend.

Smak!!

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    #157 klingel, 13 dec 2009
    Laatst bewerkt: 13 dec 2009
    haai douce nynke,

dagje mama was erg relaxt.
    boom staat te twinkelen: met witglitter en fuchsiaglitter dingetjes erin: engeltjes en pauwen en gekke beestjes, en diamanten en glazen hangertjes, TE blij, maar: ben sindsdien ook echt blijer!
    :)
    das nog eens een ander medicijn dan een spuit! :p

we wonen in een voormalige school met plafonds van 5 meter hoog, dus daar past wel een forse nordman in zegmaar! ;)

vandaag onwijs ' ongi-pijn ' in buik en rug, hmm, net alsof ik vandaag/morgen knal-ongesteld ga worden.
    vreemd, NOD (14 na punctie) zou donderdag pas zijn.

buh.

verder vind ik geen NODstress wel erg relaxt.. (ach ja je probeert voordelen in t nadeel te zoeken he ;)) en heb ik zelfs al een x gedacht ' we kunnen ook pas in t voorjaar een awardje op gaan halen, eerst eens even andere dingen (werk, kunst) weer normaal op 1 zetten '
    :$

1 jan piep ik wel anders hoor! :D

maar rust geeft t wel even.. misschien nog niet zo slecht voor de kerstpiekerklingel.

18. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Salut Klingel madam,

klinkt als een super kerstboom. En gaaf wonen in een oud schoolgebouw zeg. Ja, daar past best wel een flinke boom in. Fijn dat de boom je zoveel blijdschap geeft. Geniet er maar lekker van.

Maar Klingel, die denkt aan award ophalen in het voorjaar?? :$ Ik gooi het maar op de hormonen of zo. ;)
    Maar ik kan me voorstellen dat het soms best even lekker klinkt om rust te hebben. Ach, je awardjes lopen niet weg.
    Ongi te vroeg? Dat is weer eens wat anders als te laat. Misschien alles van slag door de overstimulatie?

Geniet van je rust maand. Voor zover dat kan. Kan je er in Januari weer helemaal tegen aan. Of dat dan de awards ophalen wordt, je werk of je kunst, dat maakt niets uit. Je kan het in elke geval uitgerust gaan doen.

Hoe is het met Klingelman?

Liefs Nynke

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    thanx nynke.

ja rust is niet mijn sterkste punt, vandaar dat ik even zat te denken aan een nieuwe bestemming voor mn leven.
    soms vind ik zelf ook wel dat alles teveel om ' zwanger worden ' draait, tis verdomme een fulltime baan de helft van de maand..

maar ja, wat moet je... :(

klingman is OK, zit hier in de woonkeuk te klaptoppen.
    hij heeft volgende week een weekje vrij, maar zit in t weekend nog te werken, rare fries (maar ik snap t wel)
    zn pink leeft ook nog.

school is idd leuk, oude gebouwen met een nieuwe bestemming hebben we altijd erg gaaf gevonden.
    in enschede woonden we ook in een school, vandaar ook gericht weer gaan zoeken daarna.

enne, inderdaad, gooi t maar op de hormonen :D het slaat ook nergens op. zal wel PMS zijn, denk echt dat ik morgen ongi word!
    maar dat ik dat denk is belachelijk.

anyway, als jij hier zo al die babykoorts leest he, denk jij dan nooit...
    ... aan een 4e?

*verlegt heel sneaky de aandacht van zichzelf op meelieflezer*

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Tja, als alles draait om zwanger willen worden is het, denk ik, best wel logische dat je af en toe denkt: en ik dan?? Gewoon aankijken deze maand. Wat er in Januari gaat gebeuren zioe je dan wel weer.

Friezen zijn raar!! :D Maar wel lief. Lekker een weekje vrij, even samen tijd!!

Heb jij in Enschede gewoond? Gaaf, ik woonde in Borne en heb in Enschede gewerkt.

Maar om de aandacht op mij te vestigen ;) Ja, wel denken aan een vierde maar daar blijft het echt bij. Mijn lijf gaat een vierde zwangerschap niet trekken. Ik heb zeer ernstige BI gehad bij de laatste twee zwangerschappen. Nee, wil ik zelf ook gezond blijven is een vierde niet verstandig. En ik ben dol gelukkig met mijn drie schatjes.
    Ik leesleef wel mee met anderen.

Bisou Nynke

Deel Deze Pagina