dus je denkt t wel aan met je hart maar je hoofd zegt nee? en hoofd heeft gewonnen? wat vindt nynkeman? B.I, dat moet vreselijk zwaar zijn. wat dat betreft kan je met dit trio ook maximaal rijk rekenen idd... enschede gewerkt? ha! soms denk ik idd ' hallooo ik moet ook met mn andere talenten ( die zich beter hebben bewezen dan dat weekje zwangerwordtalent.. mok) laten groeien! Ik time. maar ja, wat wil mn hele wezen, mijn grootste ik? juist... op naar januari dus... awardjes halen...
Lieve Klingel, Net je topic gevonden en gelezen. Wat een verhaal...Ik leef met je mee! Wil je meegeven dat ik denk dat je een fantastisch leuk en mooi mens bent die net als zoveel anderen een prachtig beebje verdient! Ik houd je topic in de gaten, want ondanks de soms wat mindere glitterige berichten die je met ons deelt vind ik dat je geweldig schrijft en ben ik erg geïnteresseerd naar het verdere verloop van jullie MMMolen avontuur. Dikke kus en knuf!
Inderdaad Klingel, mijn gevoel zegt wat anders als mijn verstand. Maar goed dat is niet anders. Manlief heeft eigenlijk nooit kids gewild. Tot hij mij tegenkwam. Toen nummer twee was geboren was het klaar voor manlief. Maar omdat hij doorhad dat ik echt heel graag nog een derde wilde hebben is hij overstag gegaan. We hebben het echt goed doorgesproken toen en hij stond er 100% achter. Na de geboorte van Marijn hebben we het nog over een vierde gehad maar manlief wil het echt niet. Ik kan niet anders dan dat accepteren. En dat geeft niks. Ik ben zo gezegend met drie gezonde kids. BI is heel heftig. Bij Ysa begon het met 25 weken en was het nog redelijk te doen. Maar bij Marijn begon het al bij 16 weken en zat ik met 20 weken in de ziektewet en kon ik op het laatst gewoon weg helemaal niks meer. Gelukkig trokt het na de bevalling eigenlijk gelijk weer weg maar toch, ik ga niet mijn gezondheid op het spel zetten. Enschede rules!! Je andere talenten krijgen de kans nog wel. Talent gaat nooit verloren. En je weet het Nadine doet leven!! Smak. P.S ik was net dochterlief aan het voor lezen en weet je, er bestaan heel veel Klingelmannetjes.
het klinkt als een verstandelijk besluit waarachter je hart ook staat. en dat zijn vaak de beste hoor! (net als de omgekeerde versie) het is 2ledig dus, BI en nynkeman ' versus ' nynke. denk dat als t alleen BI was geweest je er heel misschien nog wel een x doorheen had gealleservooroverd? weet niet hoor, denk ik zomaar hardop. (bemoeial! ) over talent: indeed. en, mijn grootste vind ik nog wel mn moederliefdeoverschot. man, als er ooit een kindje komt dan kan die zich bergen! zal ik echt voor moeten oppassen, voor die bezorgdemoedervalkuil.. @voorlezen: je zit toch niet aan les enfants mijn klingelMMMtopic voor te lezen he?? klingelmannetjes bestaan zeker. of nou ja, eigenlijk bestaat er maar 1! @buik: jemig volgens mij wil baarmoedertje eieroverschot eruit hebben, ik ga echt ongesteld worden. zwaar klote zou dat zijn want dan valt mn ei wel zo briljant slecht getimed dat ik de maximale tijd moet wachten op januari-TP. hmm. dat was niet erg had ik toch vanmiddag bedacht??? lekker toch, die rust? sooooo ontzettend fijn????? klingel??? *kijkt streng naar zichzelf*
Klopt Klingel. Als het alleen de bi was, was ik er nog weer voor gegaan. Maar ik sta voor 100% achter ons besluit dus het is goed!! Komt helemaal goed met die moederliefde van je. Je hebt een heerlijk nuchtere Fries waarnee je samen leeft. Stom lijf!! Even wachten met die ongi. We willen een award uitreiking begin Januari 2010!! Of willen we rust?? Wat doet het toch allemaal met je Klingel!! Een achtbaan dat is het!! @Klingelmannetjes: klingelmannetjes zijn mannetjes die in de bel van de ijsco man leven!!
@ijscomanbelklingelmannetjes: @buik: echt waar, ik zet 1 miljoen glitters in (hmm, zwarte dan) dat ik straks ongi word. buh! @buh: niet zeuren, lekker naar bed met kruikje en vooral: klingman!
*komt even stalken voor het slapen gaan* Slaap lekker met Klingman en veel plezier van grote boom in de kamer. Dikke "ikhoopdatjeongiheelergmeegaatvallen" knuffel
goedemorgen dames Hoe is het met je buikje vanmorgen Klingel? Het is echt niet raar om te denken om later voor je awards te gaan hoor.... Mischien ook wel lekker om dan met meer rust een award op te halen?? Weet eigenlijk zelf niet eens wat ik nu zeg.... babykriebels zitten er gewoon en daar wil je toch altijd aan toegeven, Zelfs ik dacht het toen ik in de broedoven zat een week. wist zeker dat het niet gelukt was en wou mezelf de ellende besparen om meteen door tegaan dus ook gezegd we gaan pas einde jaar weer verder hoor...(maar ja allemaal gekke gedachten geweest want beebjes zitten nog stevig vast) Enschede ben ik bijna elke zaterdag wel op de markt te vinden.... Ik woon dan ook in Borne hihihihihi de ene gaat weg en de ander komt erheen. dikke knuffffffffffffff
Goedemorgen allemaal, @Silvia: wat een rare gedachten kan je toch soms krijgen door de mmm. Gelukkig houden deze twee kanjers zich goed vast. @Klingel: en ongi doorgezet? Ik hoop zo dat je er naast zit, maar ja, je kent je lijf zelf het beste. Voor iedereen die hem wil hebben: ((knuff)) Liefs Nynke
Klingel, het is niet gek hoor dat je eerder ongi wordt. Je hebt na de punctie geen Uruzgan of Pregnyl gebruikt om je bms in stand te houden. Dus zonder tp na de punctie wordt kun je al na 10 dagen ongi worden. Dat had ik namelijk ook bij de eerste poging waarbij alle eiblaasje al gesprongen waren. Lachen al die mensen ut 't oooooosten. Leu ut Twente leuke leu! Smakkerd ut Enske!
Hey klingel, dank je wel hé!! Net maar weer naar menzis gebeld en dan naar team ziekenhuiszorg en deze bevestigde direct de dubbele vergoeding. Heb het formulier al ingevuld Het enige wat nu nog over moet is de aanvraag voor IVF in het buitenland. Had deze van de zomer nl al aangevraagd zodat we straks in 1 keer door kunnen gaan. Zal zo maar even een briefje gaan schrijven... Anders gaan ze daar straks weer moeilijk over doen met jou en alle eieren aan boord gaat het inmiddels wat beter?? liefs Joontje
so... lijf is niet gek, lijf is zwaar ongesteld!!!! nou ja seg. wel klote, want nu valt komend ei (op kerst) en NOD wel zo ontzettend slecht, qua wanneer kliniek&dusseldorf dicht/open, dat ik 2 rondes moet wachten op de awards. eind januari pas.... pff!! maar idd, dan eens even atelieren, hardlopen en gewoon 'zijn' zonder die eeuwige driedubbele agenda: heen&weer voor echo's, spuiten junken, hormonsters ontwijken, enzovoort. en vooral: geen (nou ja.... ik geloof in wonderen) hoop, maar ook: geen vrees of stress! zal zo eens even een neue banner machen. toch maar eentje die aftelt naar kerst-ei denk ik... mooi aan de meursault&de barolooooo met kerst, en kom maar door met de champie met oud&nieuw. misschien toch maar dat feest in onze technoclub in frankfurt? 8) got, ik heb mijn normale leven terug!!!! *PROEST* en dan wel voor t laatst graag! @michelle: ha, kwam je even slaaplekkerstalken in mijn babyrinth? je kon me niet vinden denk ik he in t doolhof. ik lag lekker te slapen met sentimentele jankbui en klingman (PMS welkom!) @silvia: tjah wat een mixed feelings and thoughts in de mmm he. vreselijk ding, die molen. met de M van Mok als je t Mij vraagt... @sikki: goed om te weten, dat t normaal is dat je eerder ongi wordt na punctie en vooral zonder TP, thanx voor t geruststellen (niet dat je wist dat je dat deed trouwens heheh) maar, ik had vorige week nog wel 10 eieren zitten.. cysten? wat nu, gaan die vanzelf weg?? zitten ze er nog?? help???? (wie zou dit weten? even gaan wandelen zo in andere eigen topics van MMMeisjes) @joontje: no thanx! scheelt veel he! althans, indien je bv geluk hebt en veel cryoos hebt, die dan worden geTPt. maar stel, en dat hopen we, dat we meteen zwanger zijn in januari, nouja dan was t overdreven, maar dat geeft niets! enne, ik denk dat je er bv ook de cryo-preservatie mee zou moeten kunnen betalen. .. hoewel, nee, menzis kennende denk ik van niet.. ik moet ze ook even bellen, wil weten hoe dat nu zit met restitutie en combi NL/DL, zit me dwars. bah! @nynke: knuf terug! @enschede: was een leuke tijd in een leuke stad. studie, party, en de liefde van mn leven gevonden! er wonen nog steeds goede vrienden, dus ik wapper er ook regelmatig rond. vind de stad shoptechnisch ook onwijs verbeterd de laatste jaren! @hier: latte macchiato, en illustreren. fijn!
:x Oei, dat is wel heel heftig dus. Twee rondes wachten, tja, je hebt geen keuze helaas. Nu dus verplichte Klingel tijd. Geniet maar van je lekker wijn en de champagne. En feesten, zeker doen!! Nu kan het nog, volgend jaar ben je bevallen en heb je daar geen puf voor. Ja, ik blijf positief!!
Balen zeg dat je 2 rondes moet wachten. Maar inderdaad proberen positief te blijven en lekker aan de wijn en champagne met de feestdagen. Ik ga er ook van genieten! 2010 dan maar ons jaar! met alle lieve meiden op dit forumgedeelte. Daar proosten we op goed?
ja zora, 2010 gaat echt ons jaar worden hoor!!!! we kunnen niet bezig blijven met wensen dat het elk nieuw jaar raak mag zijn... tis nu een kwestie van moeten! (of toch maar niet.. vragen/overgeslagen...?) ach, ja, klote is t. maar ik weet dat rust in lijf, en zodoende ook in hoofd, niet zo onverstandig is.. jij dan? ook rust en champie, en in 2010 1e EN laatste icsi? kus
@Zora, Klingel en andere meiden: ik zal met oud en nieuw het glas heffen op jullie en alle meiden in de mmm. Ik hoop en bid met heel mijn hart dat 2010 jullie jaar gaat worden. Liefs Nynke
Leuk leuk al die meiden uit het oooooooooosten! Hier ook nog één!!! Ben geboren in Almelo, van mijn 6e tot 20e in Tubbergen gewoond en daarna nog 1,5/2 jaar in Enschede op kamers! lekker shop'n en stap'n daar! Vooral aspen valley, één van mijn favo's!!! En toen kwam vriendje...uit Deventer...en nu wonen we in die richting...snik...paps en mams en oudste zus wonen nog in Tubbergen...middelste zus in Almelo, dus kom nog vaak aan die kant! Wij zijn het erover eens dat we ooit nog teruggaan. Over een jaar willen we het huis te koop hebben staan en dan.... TWENTE, DAAR KUMPT WIE WEER AN! (kijken jullie met kerst ook altijd kroamschud'n in Mariaparochie van Herman Finkers?!?!HILARISCH!) ff offtopic dit! Klingel, nogmaals bedankt voor je tip van Menzis! En we gaan lekker aan de wijn met oud en nieuw!!!!! Liefs Loesie
Ik begin 30 december met mijn eerste spuit Deca (als ik groen licht krijg ten minste, word woensdag gebeld) en heb het lange schema. Dus met kerst en oud en nieuw neem ik het er lekker van en laat de champagne en rose rijkelijk vloeien en hijs me in een super sexy jurkje. Daarna hopelijk heeeeeeel lang geen alcohol meer haha.......En met zo'n opgezette broedkip buik ook voorlopig geen super sexy jurkjes meer. Wij hebben nog 2 ICSI's te gaan en hopelijk bij deze twee pogingen ook cryo's. Het beslissende jaar, erg spannend! Want denk niet dat we daarna verder gaan. Nynke: Bedankt erg lief!