Hallo Ik ben deze maand voor het eerst gestart met Utrogestan. Het is voor mij nu allemaal nog redelijk onbekend.. Ik ben even benieuwd hoe jullie afscheiding er uit ziet met Utrogestan? Klinkt een beetje als een rare vraag . Het is bij mij nu wit/geel van kleur..is dat normaal? Ik moet namelijk stoppen als mijn menstruatie doorbreekt. Ik neem aan dat dit gele niet een beginnende menstruatie is?! Ik heb de afgelopen periode mijn lichaam best goed leren begrijpen maar het is nu net weer een beetje anders met de Utrogestan. Ik ben dus benieuwd naar ervaringen van anderen.. Groetjes, COG
De witte afscheiding die je hebt na gebruik van Utrogestan is heel normaal. Het is het omhulsel wat er ook weer uit komt. Zegt niks of je menstruatie er aan komt of niet. Hopelijk niet natuurlijk!
Ohja dat had ik volgens mij ook hoor! Is voor mij alweer ff geleden Ik kan het me herinneren als een vies en plakkerig prutje
Heb ik ook hoor! Soms ook met kleine witte brokjes (opgedroogd?) erdoor. Heb ik tot dusver iedere maand gehad, dus hoort er bij!