Ligging van kindje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Kaala, 13 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    VK was niet duidelijk over de ligging, terwijl ik het nog gevraagd had..Hoe dan ook, het hartje ligt aan de rechterkant, naast de navel, maar ik voel veel geschop en bewegingen aan de linkerkant, hoe moet ik dit zien, ligt het hoofdje dan net iets boven de navel en ligt ie een beetje krom zodat de beentjes aan de linkerkant van de navel uitkomen? En word het geen tijd om zich om te draaien, hoofdje naar beneden? Ik weet alleen dat ie zich 2 weken terug van links naar rechts verplaats heeft, maar dat is het dan ook wel.

Ik heb dinsdag een scan, maar vk zei dat kindje te groot is om op de hele scan te passen, dus zal ik het niet helemaal kunnen zien neem ik aan

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

Joh je bent pas 29 weken. Kindje draai de hele dag door blíjft niet op een plek liggen. Tja omdraaien en inhalen. Er zijn hier toch een joop mensen bij wie dat pas met37 weken gebeurd. Zijn hier Zelfs meiden bij wie hwt kind de hele zwangerschap goed heeft gelegen en. Met 38 weken in stuit draaide.

Als de vk niets zegt is het vast goed

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    met amfy eens:)

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Relaxe meid!!
    De baby kan nog draaien tot pfffff 38weken.
    Geen paniek.

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Over waar je iets voelt zegt in mijn geval helemaal niks. Hier al zolang dat ik weet ligt ze goed maar voel overal bewegingen, ze is al ingedaald. Mijn 2 oudste lagen in stuit n voelde op de dezelfde plekken bewegingen. Enige verschil dat mijn 2 oudste nooit zijn ingedaald en ik dus duidelijk hun hoofd voelde bij mijn ribben. Ze ligt nu al vrij laag dus geen druk op me Ribben.

Deel Deze Pagina