Klink wil meer kinderen langer BV!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door marsab, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Dames, daarom schreef ik onderstaande stukje ook in een eerder bericht!

2. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Wel een leuk idee dirksmama :D Wie weet bij een volgend kindje, maar dan ga ik me er ook beter op voorbereiden en het niet meer als vanzelfsprekend nemen...

3. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.466
    582
    113
    Het is op zich heel makkelijk met de hand kolven. Alleen lukt het mij dus links niet goed, krijg het niet goed opgevangen dan.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Al eens geprobeerd met een wijd kommetje op het op te vangen?

5. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik sluit me aan bij stranger: het is een hele uitgave in één keer. een spaarpotje werkt ook niet voor iedereen, sommigen worden onverwacht zwanger en staan dan ook voor de kosten.

ik had de eerste maand helse pijn bij het voeden, was er ongelukkig van, maar een lactatiedeskundige konden we toen niet meer betalen, hadden net een zware pechtijd gehad en de reserves waren op. je kunt nog zoveel sparen, soms zit het gewoon even tegen. ik heb uiteindelijk een borstontsteking wat niet nodig was geweest.

puur uit koppigheid en volhardendheid is het me gelukt om bv te blijven geven, maar niet dankzij de ondersteunende overheid die zo'n fantastisch sociaal plan hiervoor heeft (not). ondertussen zit ik al weer met een volgend pijnlijk bv probleem en geld voor meerdere sessies bij een lactatiedeskundige zit er nog steeds niet in, dus dan maar weer naar de ha die elke keer weer zegt 'ach, het hoort er bij'.

6. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Claartje: al contact gehad met een vrijwilliger van de VBN of LLL ? Of hier op het forum aan de lk gevraagd ?

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het is jammer dat de kosten mensen er van weerhouden om een lactatiekundige in te roepen. Vaak kun je namelijk ook gewoon een betaalrekening met de lactatiekundige treffen.

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    In Groningen zitten meerdere mensen van VBN en die zijn gratis!

Deel Deze Pagina