Hai, Wij zoeken een "stoere" unisex naam voor onze dochter die in april 2012 geboren gaat worden. De naam moet passen bij Sasha (jongen), Robyn (meisje) en Maurin (jongen). Namen als Gerrie en Alie houden we niet van. Wie komt er met een te gekke, originele en geen modenaam aan? We zijn je eeuwig dankbaar.
Charlee/Charly River Levie Jordan Quinn Gwynn Jordynn Kess Flynn Noa Ik hou erg van unisex namen succes!
Hi!! Gefeliciteerd!!! Heel leuk, een 4e kindje!!! Ik ga een paar opties voor je geven: Bo Finn Flynn Jesse Lex Noa(h) Quinn River Teddy Syl Het is niet zo mijn genre, maarrrr ik heb toch geprobeerd m'n best voor je te doen! Wie weet zit er nog wel iets tussen..?
Sasha (jongen), Robyn (meisje) en Maurin (jongen) en ... - Bobbie - Nicky - Jackie - Sammie - Marijn / Merijn - Jimmy - Chris - Diede En succes met het maken van de juiste keuze!
Dames, jullie zijn top! Heb toch wel een hele leuke naam ertussen zien staan!! Ik ga hem hier thuis eens voorleggen. Nieuwe namen zijn natuurlijk nog wel welkom. Nogmaals bedankt voor het meedenken. X
Lou vind ik ook een mooi optie. Zelf moest ik denken aan Lex (jammer alleen dat er nu zoveel reclame word gemaakt voor lexa ) .
ik dacht meteen aan robin, jordy en nikki, maar een robin meisje heb je al zie ik (met ander spelling dan) jette of zo? weet niet of dat uni sex is