We hebben nog veel namen, maar deze vinden we wel leuk. Dus of het deze definitief gaat worden, dat is nog niet zeker. ( de eerste naam) Nu moet er ook nog een tweede naam bij. Ik heb er nu drie. In de eerste van de poll vernoemen we de beide moeders. De tweede naam vonden we wel leuk, en de derde ook. Nu de vraag aan jullie, klinkt het een beetje bijelkaar? Of vinden jullie ze allemaal niks, Ik hoor het graag,
De eerste gaat wel, maar ik vind Elinora niet zo mooi. De laatste beginnen beide met een -f/v-klank, dus ik heb op Dominique gestemd.
ik vind ook de 2de het mooiste! ik heb denk ik een beetje het gevoel dat de andere namen te 'sjiek' zijn tegenover Femke,dus vind Femke Dominique gewoon het vlotste klinken. Zie ik echt zo'n pittige blonde meid voor me
Ik heb gezegd alle drie niet leuk/klinkt niet.. Tja, wat moet ik er verder nog over zeggen? Ik vind het dus alledrie niet zo mooi... Succes ermee! Liefs Niki
Ik vind Eilnora een leuke naam, maar niet in combinatie met Femke. Weet niet wat ik moet stemmen, want ik vind alledrie de combi´s niet leuk. succes met je keuze maken! groetjes, Cleo
Ik vindt het wel leuke namen, maar het loopt niet lekker samen op de een of ander manier. Dus toch alle 3 niet. Misschien ligt het in het verschil in het aantal lettergrepen ofzo, waardoor er (naar mijn gevoel dan) geen ritme inzit. Maar op zich, wat maakt het uit. Als je het zelf maar mooi vindt, toch?
ik vind ze ook alledrie niet zo leuk..... Femke is lekker kort en bondig en de andere namen zijn wat sierlijker. Maar het is en blijft jullie keuze, succes!
Ik merk dat mijn twijfel inderdaad ook bij anderen speelt. Ik vind ze namelijk ook niet echt lopen. Ik denk dat het toch verder zoeken is. Ik kom dus later wel weer met een poll, alvast bedankt dames,
Ben niet zo weg van de naam Femke, dat wordt waarschijnlijk met nog 2 andere Femkes in een klas op de basisschool en dat wil ik zelf altijd graag voorkomen. Ik heb gekozen voor de 1e Bij ons staat Eleonora op het lijstje.
Ja ik snap je helemaal over de eerste naam. Zo denk ik er ook over, niet een te veel voorkomende naam, alleen in de streek waar we straks weer heen gaan verhuizen komt deze naam helemaal niet veel voor. Eleonara zo heet mijn moeder. Roepnaam is dan: noortje.
Ik vind Femke Valerie leuk bij elkaar passen. Maar eerlijk gezegd vind ik Femke geen mooie naam. Valerie vind ik wel een hele mooie naam. Liefs Maria mv Miguel (2jr) en Rafael (7wk, 1d)