Ik ben bijna 1jaar getrouwd met me mannetje!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jessenia, 2 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessenia

Jessenia Lid

21 sep 2006
    75
    0
    0
    credeteur/debiteur bij ministerie van verkeer en w
    Den Haag
    Ik :D ben bijna dus 1jaar getrouwd met me mannetje op 26November eb wil iets leuks gaan doen,aangezien ik niet van vliegen hou! zou ik graag iets met me mannetje willen doen,iets simpels en iets leuks gaan doen,en wat niet zo prijzig hoeft te zijn,we zitten nu midden in een verhuizing plus in verwachting dus een duur jaar en daarom zoek ik iets wat leuks kan doen wat niet zo duur kan zijn,een weeknd weg ofzo,of gewoon een dagje weg,hebben jullie een idee? :idea:

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    We zijn al een weekendje naar Amsterdam en Rotterdam geweest,beiden erg leuk!En ook niet erg duur, ik dacht iets van een 100€ voor 2 nachten+ontbijt.(in Rotterdam was het hotel wel veel sjieker!)

En met Kerst gaan we een weekend naar Sluis,schijnt ook erg leuk te zijn! :)

We gaan met een bon van de Flair,kosstte maar iets van een 50 euro per persoon!(wel de Belgische Flair van vorige week,weet niet of dat hier ook geld)
    Tip;kijk eens op www.flaironline.nl/shop/Weg/

Als je nog iets wilt weten ver Rotterdam(Hotels enz) stuur maar een Pb-tje! ;)

In elk geval van harte gefeliciteerd! ;)

3. Jessenia

Jessenia Lid

21 sep 2006
    75
    0
    0
    credeteur/debiteur bij ministerie van verkeer en w
    Den Haag
    maar ik wil iets wat je dus prive kunt huren....dus bijv in de sauna alleen met me mannetje en in het zwembad ook met zijn 2en dus niemand anders op dezelfde tijdstip als ik en me man

4. Mima

Mima Actief lid

10 okt 2006
    227
    0
    0
  5. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
  6. marisenmaurice

marisenmaurice Actief lid

22 jul 2006
    489
    1
    0
    intrieurverzorgster
    heerlen
    jessenia
    wat leuk dat je bijna een jaar getrouwd bent
    mijn mannetje zijn op die dag 7jaar getrouwd.
    dit jaar gaan we nergens naar toe.omdat de 24 ste mijn opa en oma dan 50 jaar gerouwd zijn en die dat op onze trouw datum vieren.
    veel liefs mariska

Deel Deze Pagina