Wij hadden bij de 1e een heel mooi gedichtje (vonden wij ) 2 kleine handjes, geef ons er ieder 1 we leiden je door het leven tot je zegt ik kan het wel alleen nu zijn wij bezig voor een 2e kindje en inspiratie aan het opdoen. we willen graag een gedichtje op de zelfde manier als deze, dus vanuit onze naam wat wij het kindje willen bieden zeg maar. we willen liever niet vanuit de naam van onze zoon. verder ow ja we zijn niet gelovig dus dat hoeft ook niet wie heeft hte gedichtje voor ons!
klein pas geboren kindje dag wonderlijk geschenk het blijft me steeds verbazen wanneer ik er aan denk dat iedereen op aarde begonnen is als jij als een pasgeboren lotje uit de levensloterij klein pasgeboren kindje hoe zal het verder gaan? in elk geval beloof ik dat we naast je zullen staan _____________________________ Jouw adem is de onze. Jouw hart klopt in ons ritme. Jij bent van liefde gemaakt. Jij bent een gouden schakel in de ketting van het leven die de hals van onze wereld siert ------------------------------------------------- Een stil geluk is ons overkomen, mooier dan onze mooiste dromen. Vandaag hebben wij ons hart verloren, vandaag werd onze baby geboren.
jouw handje in het mijne zo gaan we hand in hand mijn grote hand jouw kleine een ijzersterke band mijn blikveld zoveel groter de jouwe nog zo klein maar eens zullen die werelden precies hetzelfde zijn
Negen maanden moederwarmte nu in je vaders armen. Zorg en liefde zullen wij je geven op weg naar een eigen leven. Deze vond ik er mooi bij passen....