Even een vraag aan de dames die dit hebben meegemaakt. Ik zit nu op dag 11/12 dpo, cd 26. Mijn NOD is zaterdag, ik heb altijd een cyclus van 28-31 dagen, meestal dag 29, af en toe dus een dag verschil. Als ik ongesteld moet worden heb ik de dag voor mijn menstruatie bijna elke maand wat bruinverlies, moet er echt een inlegkruisje in doen en zeker 3x op een dag verschonen. Bij het afvegen zit er dan ook echt bruine afscheiding op het papiertje (sorry voor de details) Vandaag dus dit: Om 10,30 u naar het toilet geweest, veeg af, is een roze sliert slijm, inlegkruisje wit. Half uur later toch maar eens gaan kijken, maandverbandje was wit, bij afvegen wel echt een druppel of 3/4 rood bloedverlies, dus ik dacht, nou ben ongesteld. Daarna niets meer, ook niet bij het afvegen, gewoon echt niets..... Ik heb dus ook geen buikpijn, iets wat ik normaal echt wel heb, wel de hele week al een ongesteldheidsgevoel, maar vandaag dus niet. Klinkt dit als een innestelingsbloeding? Wat denken jullie?
Als ik het vergelijk met mijzelf zou het op een innestelingsbloeding kunnen duiden. Heb ik driemaal echt duidelijk gehad. Alleen was het bij mij wel iets eerder in de cyclus. Maar wie weet een late innesteling? Duim duim duim..
Ik vind het ook echt raar, ik herken dit echt niet. Of het bruine wat ik normaal een dag voor het beginnen van mijn menstruatie moet nu ineens veranderd zijn naar roze/rood?? Maar dan nog ben ik aan de vroege kant....
Hey! Ik heb dit sinds gisteren! Normaal geen bruinverlies voor menstruatie, maar gelijk helderrood en redelijk veel. Gisterochtend een beetje bruinroze, ik de loop van de dag nog paar druppels, maar niet eens een inlegkruisje waardig. Gisteren 12 dpo... afgelopen rondes 9 en 11 dpo ongi. Vanochtend een aoort bruin/paars/roze sliert en veel creamy slijm... rest van de dag wat bruinroze druppels. Hier ook al een week enorme onbekende rugpijn, sinds een aantal dagen wat flauw... maar ongi zet niet door. Rugpijn valt vandaag wel mee, wat gerommel in mijn buik, verder niet Hier el een hele diepe tempdip trouwens. Temp jij ook?
hahaha, jaja .... even zonder gekheid dan, stel dat dit idd een innestelingsbloeding zou zijn, over hoeveel dagen kun je dan testen? Nog niets gespot hier, geen bruin, geen roze, geen rood Vaag dit :x
Nou eigenlijk geloof ik er niet meer in, ik denk nog steeds dat morgen gewoon ineen keer de boel loskomt of zo hahaha, ik hoop het natuurlijk niet. Aan de andere kant, mocht ik niet zwanger zijn, heb ik wel een korte cyclus en kan ik snel door naar de volgende ronde!
hey, dit is nagenoeg mijn verhaal, dag 24 (ma)ook bij afvegen wat rozig slijm en daar na een paar drupjes bruinrood... wel ongi gevoel.. van ma op di s nachts mega pijn aan een kant ik test doen ja positief... vooralsnog nog steeds geen bloed... Dit is zo erg die onzekerheid, komt ook door mijn historie natuurlijk...
Wat spannend! Hoop voor je dat de test mooi donker wordt en dat dit dan een blijvertje is! Succes met afwachten!
Dit klinkt een beetje als mijn verhaal: roze slijm en in mijn geval een paar druppels helderrood..... Maar ook nu nog helemaal niets Vraag me af of het vandaag alsnog door gaat zetten...... Wordt er inderdaad erg onzeker van :x
en nu net gebeurd het me weer: naar het toilet, helderrood bloed bij het afvegen, dus denk: nou tóch ongesteld, half uur later alles weer helder, zelfs niet bij het afvegen...... Vreemd dit.
Hmmm eerlijk....als je blijft bloeden als stopt het soms denk ik toch dat je eerder uit moet gaan van een aankomende ongi dan een innesteling. Hoop het natuurlijk niet voor je laat dat duidelijk zijn
Spannend Mamabri, ik zal voor je duimen! Het klinkt wel veelbelovend! Jammer dat je niet tempt Hier ook heel licht roze afscheiding op 7 dpo. In de ochtend en alleen op het toiletpapier en daarna niets meer. Ik temp wel maar zie tot heden geen bijzonderheden in mijn temp.
ja, maar ik heb echt alleen gisterochtend en vanmorgen beide keren alleen met afvegen rood bloed, 1 veeg en klaar....Dat is echt de eerste keer in 25 jaar dat mijn menstruatie op die manier begint, maar goed, het kan, je lijf doet gekke dingen soms. heb getest net, na 2 uur niet te hebben gedronken en ik zie weer een schaduwlijn, zo'n lichte weer, dus ik ga morgenvroeg nog maar eens testen, kijken wat er dan gebeurd.