Hoi allemaal, Afgelopen maandag moest ik naar gyneacloloog voor controle en afspraak geplande keizersnede. Wat denken jullie welke datum dat de gyneacoloog heeft gemaakt......................Vrijdag 13 oktober.........Whaa heb ik weer!!!!! Erg he???? Hoop maar dat alles goed gaat. Of hebben jullie zo iets van "maak je niet druk" is allemaal bijgeloof. groetjes françoise
Hmmmm... ik zou ook wel even moeten slikken hoor!! Maar ik neem aan dat het helemaal goed komt met jullie! Heel veel succes alvast! Veel liefs, Qwizzle.
ik geloof niet dat ik er stil bij had gestaan eigelijk! Maar goed.. haha.. ik heb ook een zwarte kat!
Ow erg he die 13 .... haha ja ik had ook een ks maar dan op maandag 13 maart.... Ik vond de 13de ook vrezelijk. En heb ook echt gevraagd of het niet een andere dag kon....In mijngeval was er haast bij.. Dus is mijn meissie wel op de 13 de geboren... 13 oktober is ze dan 7 maanden oud...... Oef wens je heel veel sterkte meid.. En nee twas bij mij niet vanwege bijgeloof ofzo, maar gewoon omdat 13 niet mijn nummer WAS....
Ik denk dat ik het wel wat vind hebben, eerlijk gezegt. Ik zou gelijk vragen om de kat op het spek te binden en te vragen of het dan ook gelijk maar om 13:13 mag/kan. Staat wel leuk op het geboortekaartje ook. En zeg nou zelf: als je je wonder in je armen hebt, is het heus geen ongeluksdag hoor. Zo'n ongeluksdag kan je ook hebben op een andere datum. Zo'n dag dat je je teen stoot, je wasmachine kapot gaat en noem maar op.
Kun je een leuk gedichtje van maken voor op het geboortekaartje bv.: Vrijdag de 13e, niet langer een dag vol pech! Want ons kleintje is geboren, Gooi ons ongeluk maar weg! Of: 13 een ongeluksgetal? En dan vooral op vrijdag? Die vlieger gaat voor ons niet op, want dat was toen ons kleintje het levenlicht zag! Nu ja,deze zijn misschien niet zo geweldig(effe uit m'n mouw geschud),maar je weet wat ik bedoel
leuke gedichten, Mijn opa is ook op de 13e geboren. Zijn hele leven is dat juist " zijn" nummer geweest. Hij heeft altijd op nummer 13 gewoont, zijn boot lag op nummer 13 en nog veel meer. Hij is ook overleden op de 13e. Op een hele fijne oude leeftijd! 13 is een verzinsel van het geloof. Er waren 12 apostelen, dus 13 is niet goed( zoiets) Er is wetenschappelijk helemaal geen aanleiding om te denken dat vrijdag de 13e anders zou zijn dan alle andere dagen in het jaar. niks aan de hand dus, heel veel succes
Bedankt voor jullie reactie's. Die stellen me toch wel gerust. We gaan er gewoon voor. Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Françoise