Klitpiercings

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Patricia01, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemiddag allemaal,

Ik heb internet afgezocht en kon dus niets vinden over deze piercings.
    Over de navelpiercing is bekend dat er een plastic staafje word ingebracht gedurende de zwangerschap.
    Ik heb echter een piercing door mijn clitoriskapje, en weet niet wat voor effect dat heeft met de bevalling.
    Heeft iemand hier misschien ervaring mee?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Patricia

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
  3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je wel voor de link, staat echter niets definitiefs in.
    Wel suggesties van zwangere vrouwen die zelf geen clitorispiercing hebben, want hij zit inderdaad in het velletje boven je clitoris en heb nog nooit iemand gehoord die zelfs haar velletje heeft doorgescheurd.
    De dame die de vraag stelde zeg later op de pagina het maar aan de gyneacoloog te vragen, helaas is ze er niet meer op terug gekomen...dus weet nog het antwoord niet :D

Groetjes,

Patricia

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik heb er ook 1 (had er 2). De verticale is er al uit omdat die begon te irriteren, althans, hij irriteerde mij :) . Volgens mijn piercer moet de horizontale er ook uit. Het gaat blijkbaar nogal opzetten allemaal en voor de zekerheid kan hij er dan beter uit. Het schijnt niet dicht te groeien dus hij kan er daarna weer in.

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor je reactie :D
    Ik heb een horizontale, maar dan haal ik hem gewoon als de bevalling gaat beginnen eruit, en kan ik hem eventueel terugplaatsen na de bevalling.

Groetjes,

Patricia
    mama van Björn

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ppfff de mijne zit verticaal hahaha :)

7. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Doet dat geen pijn?!

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oei...klinkt mij ook errug pijnlijk in de oren zeg!
    Ik vind jullie wel bikkels zeg :-D

*oke, deze reactie voegt niks toe...maar moest het ff kwijt*

9. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Lijkt mij dus ook vreselijk pijnlijk! Wel heel gewaagd als je 't durft, het staat best leuk bij veel vrouwen volgens mij :D

10. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Volgens mij gaat het om het genot en niet om het plezier :)

11. liselotje

liselotje Bekend lid

17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Heb zelf ook een verticale sinds 4 maanden....voelde me ook erg opgelaten de 1ste keer met piercing bij de gyn :oops: maar voor en eventuele punctie mocht die blijven zitten...bij een bevalling heb ik dus niet gevraagd ze moet me eerst helpen zwanger worden :)

maar voor degene wat eigenlijk wel willen maar niet durven ik vond mijn navelpiering erger..daar moet je door dikker veller of je moet al....laat maar :) komt melige onzin uit..

Nee maar echt bij mij stelde het niks voor ook het genezen niet....

groetjes liselotje ;)

12. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    jee,heb er nog niet eens bij nagedacht dat ie er misschien wel uit zou moeten!Dat zou ik echt balen vinden.

Heb wel dat me tepel piercing er zo uit moet,mijn tepels worden groter,en ik kan merken dat ie te klein word!

Maar zeker weten dat het gaatje van onder niet dicht groeit?Anders laat ik hem nog zitten!(heb hem net een 8 maanden)

13. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Hier ook een piercing van onderen en ik moet hem eruit halen zodra de bevalling begint van de vk. Zo ook mijn navelpiercing. Mijn tepelpiercing is de enige die mag blijven zitten (mits ik geen borstvoeding ga geven)
    In mijn navel heb ik nu zo'n plastic zwangerschaps-staafje zitten (wat ook niet echt prettig zit vind ik) en van onderen gewoon nog de normale piercing.

De vk wilde deze er graag uit hebben ivm kans op uitscheuren en infectie. (hier mag manlief dus als ik aan de gang ga even tussen mn benen duiken ;) )

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Mijn verticale was er zo uit, balletje losdraaien en hoppa. Alleen mijn horizontale is een ringetje en die moet er met een tangetje uit. Daarvoor moet ik terug naar de piercer. Ik ga dat binnenkort wel laten doen en weet nog niet of ik ze er daarna weer in wil hebben.

Mijn tepelpiercings zijn er allang uit want ik begon er last van te krijgen. Mijn tepels werden groter en ze zaten niet lekker meer. Daarbij wil ik ook borstvoeding gaan geven en dan moeten ze eruit.

Ooh en ja, het zetten deed zeer maar dat was maar heel even. Daarna het ringetje of staafje erin zetten deed meer pijn.

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja ik heb een verticale staafje met twee balletje, het is wel een echte genotspiercing maar staat ook erg mooi hoor :D
    Het zetten deed bij mij niet echt veel pijn (heb andere piercings die bij mij meer pijn deed bij het zetten).

Met piercen is het voordeel dat het één prik is en het gaatje voor de piercing zit er, heb tattoo's waar je jezelf een uur zit te verbijten hahaha.

Ach moet niet klagen over een paar maandjes moet er een kind gebaard worden...dan is een piercing of tattoo zetten niets bij vergeleken hahaha

Groetjes,

Patricia
    mama van Björn

Deel Deze Pagina