Koorts, tandjes, hyperactief en niet slapen. Help :(

Discussion in 'Baby en dreumes' started by brownielover, Jul 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,163
    3,043
    113
    Nederland
    Onze dochter heeft lichte koorts van 38,6. Ze krijgt ook tandjes door dus zetpil gegeven. Nu is ze ontzettend hyperactief en wil niet slapen.
    Ze schreeuwt en schatert van blijdschap en vind het bij ons te gezellig om te slapen. In bed zweet ze zich rot. Op haar kamer is het 27 graden en ze draagt alleen een romper. Zodra ze dr bed ziet is het krijsen.

Wat moet ik hiermee?? Ik laat haar de laatste week wat vaker huilen maar vanwege de koorts wil ik dat eigenlijk niet. Maarja, het is ook allang bedtijd en heb geen zin om de hele nacht met haar op te zitten.

Wat moet ik doen?:(

2. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

Jan 11, 2010
    2,855
    0
    36
    ik zou zonder verdere prikkels rustig op jullie bed gaan zitten met haar en haar op schoot houden.
    beetje lauw water geven, zo min mogelijk tegen haar praten maar lekker over haar rugje kriebelen of door haar haartjes.
    zachtjes een liedje zingen en een beetje wiegen.
    als ze gekalmeerd is avondritueel opnieuw en op bed leggen.
    kijken of ze wil slapen en anders dit riedeltje opnieuw.

en anders kun je nog proberen of ze bij jou wil slapen nu ze ziek is.....................

beterschap voor je meisje!

3. Ona

Ona Fanatiek lid

May 8, 2011
    1,469
    1
    36
    Wij zitten met precies hetzelfde. Het enige wat werkt is haar eindeloos wiegen en zachtjes een liedje zingen. Hierdoor raakt ze afgeleid. Uiteindelijk is ze zo moe en geeft ze het op. Ik hoop dat het over is als ze weer helemaal beter is en de tandjes erdoor zijn. Tot die tijd help ik haar gewoon even deze moeilijke fase door. Het is niet anders.:(

Share This Page