Apple Watch

Discussie in 'De lounge' gestart door Jij82, 23 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Heeft iemand ervaring met een Apple watch?

Wat ik wil weten; het is veel geld… Is het de moeite?
    En wat kan je er nu allemaal mee?
    Top of flop… Ik hoor het graag!

Groetjes

2. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Jaaaa! Ik heb er 1 en ben er echt ontzettend blij mee. Heb hem nu 2 maand en tot nu toe nog iedere dag om gehad.
    Je kunt er appjes op ontvangen, mee bellen en gebeld worden en ik gebruik hem ook om m'n sportprestaties bij te houden. Hij kan zon beetje alles wat een telefoon ook kan. Ik vind het het geld zeker waard! :D

3. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Kan je ook gewoon opnemen en daardoor praten of is dat te futuristisch? :p

En qua whatsapp berichtjes ofzo... Kan je ze ook beantwoorden dmv watch?

4. sandramarije

sandramarije Bekend lid

17 jan 2013
    665
    1
    18
    Ik heb er ook 1 en ben er erg blij mee,
    Even kijken van wie je een app krijgt, email en wie je belt.
    Whatsapp kun je beantwoorden met standaart antwoorden of zelf jouw antwoord inspreken.
    Je zou er mee kunnen bellen, maar dat doe ik zelf liever gewoon met de telefoon.
    Calorien worden geteld en jouw bewegingen.. En dan bv buienradar of saldo check via ing app.
    Ik ben er blij mee

5. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik heb 'm nu een jaar en ik ben er superblij mee.

Als je een berichtje krijgt op je telefoon, krijg je een melding op je horloge (je kan trouwens instellen voor welke apps je een melding wilt krijgen). Uitgebreid whatsappjes beantwoorden doe je via je telefoon, je kan wel een korte (standaard) tekst antwoorden via je horloge.

Bellen via je horloge kan wel, mits je telefoon binnen bluetooth-bereik is. Wat ik heel handig vind, is dat ik een telefoontje snel op kan nemen via het horloge terwijl ik onderin mijn tas naar mijn telefoon aan het zoeken ben. Als ik deze gevonden heb, schakel ik over van het horloge op mijn telefoon. Ik ben met opnemen nooit meer te laat voor een gesprek.

Verder ben ik erg blij met de activiteitenapp. Je ziet hoeveel je hebt bewogen op een dag en ik gebruik de hartslagmeter als indicatie bij het hardlopen.

6. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Als enkel de activity tracker top is zou ik opteren voor een fitbit (wat ik trouwens heb... Ben alleen de oplaadkabel kwijt... Dom!)

Deel Deze Pagina