oke nu staan er allemaal topic's over afvallen enzo maar laten we het nu eens hebben over aankomen! want dat is net zo moeilijk haha ikwil graag wel een kilo of wat erbij hebben maar krijge het er niet bij! dus als iemand een kilootje missen kan... of een gouden tip heef tom aan te komen ik hou me aanbevolen! liefs
veel koolhydraten eten! Sporten en koolhydraten is nog ontzettend goed ook! Succes enne.... kon ik maar wat aan je overdragen
Nou ik heb wel wat kilo's voor je in de aanbieding hoor, ik kom ze graag brengen Maar je hebt gelijk hoor, voor veel mensen is aankomen net zo moeilijk als voor veel mensen afvallen.. Een vriendin van mij moet ongelooflijk haar best doen om een paar kilo aan te komen, is het haar eindelijk gelukt en na een griepje is ze er weer 5 kwijt. Het is echt oneerlijk soms he
Pffft.. Hier nog 1... Kan eten wat ik wil en er komt (over het algemeen) geen gram bij... Heb gisteren nog gewogen en ik zit nu op 49,2 met al mijn kleren aan... Ik durf erniet op te gaan staan in mijn blootje... Ben nu wel wat aangekomen, ongeveer 5 ons denk ik, ik zat de vorige keer onder de 49... Dus het kan wel.. lol Wat bij mij op zich wel helpt is echt munstens 3 keer per dag eten.. Sinds ik Jelle heb ontbijt ik vaak laat omdat hij pas om 10.00 wakker word, en ik graag wil douchen en hij dan fruit moet enz... Met als gevolg dat ik om 12 uur geen honger heb en dus niet lunch... Ik dwing mezelf nu om om 12 uur in elk geval 2 boterhammen of bijc een bord brinta te eten, zodat ik toch aan 3 maaltijden kom. Ik eet tussendoor wel wat, maar dat is meestal gewoon lekker, chips, koekjes, stukje kaas... Volgens mij werkt het wel, maar laat ik niet te vroeg juichen... Ik zou zo graag weer boven de 50 kilo bloot aan de haak zitten.. Edit: Overigens heb ik met mezelf afgesproken dat als dit niet werkt ik naar de huisarts ga voor een verwijzing voor een dietiste... Misschien dat zij ook wat tips heeft..
ik ben inderdaad ook van alles aan het proberen en geprobeer ik eet drie keer per dag en mijn tussendoortjes ik weeg nu tussen de 45 en 47 kilo bij een lengte van 1.65 ik vind dit zelf gewoon te licht en voel me erniet lekker bij ook ik heb met mezelf afgesproken dat iwl het niet helpen ga ikook naar de ha voor een dieetste want ik weet he anders ookniet meer
De maaltijdshakes die je kunt gebruiken om af te vallen, kun je ook als extra maaltijd gebruiken om aan te komen.
Idd Judith, die gebruikte mijn vriendin op advies van een dietist bij haar avondmaaltijd als drinken.
Hmm... Misschien is dat idd een idee... Daar had ik nog niet eens aan gedacht... Ik zal er eens even over denken... Aan de andere kant is het wel zo, denk ik, net als met mensen die af willen vallen, dat zo gauw ze ermee stoppen komen ze weer aan... Ik ben bang dat het jojo effect ook de andere kant op werkt.. Eigenlijk moet ik iets structureels in mijn eetpatroon veranderen, tijdelijke oplossingen heb je denk ik weinig aan...
Ik wil dr ook wel een paar kilootjes bij. Ik weeg nu 52 kilo met 1.75 lengte. IK eet gewoon normaal, veel tussendoortjes wel, maar het helpt allemaal helemaal niks.
de maaltijdshakes zijn daar perfect voor. dan krijg je wel alle goede stoffen binnen en dat is beter dan aankomen door iedere dag friet ofzo te gaan eten. succes joyce
Ik heb vroeger eens vernomen van een meisje die ook heel erg licht was dat ze veel kilo's is aangekomen door een slagroomkuur. Dit ging zo in z'n werk: 1x per dag 10 dagen lang 1 pakje ongeklopte slagroom drinken met suiker. Daarna 7 dagen niets en dan weer 10 dagen achter elkaar en zo doorgaan tot het gewenste resultaat. Ze was ook 46 kilo en binnen 3 maanden had ze er 10 kilo bij
ik was voor de zwangerschap altijd heel slank, en in mijn tienerjaren heb ik zelfs dat slagroom dieet gedaan... kon altijd eten wat ik wilde, en nu lijkt het of het er allemaal in 1 x is aangekomen! aankomen is eigenlijk net als afvallen, aleen met grotere porties en meer koolhydraten. 5x per dag eten, sporten.. etc.. veel vet of slagroom of iets dergelijks krijg je aleen maar cellulities van, neem aan dat je daar ook niet op zit te wachten!
Ik niet in elk geval... Ik krijg ook altijd commentaar op het werk als ik zeg dat ik nu *echt* geen taart hoef... "Jij kunt het wel hebben" zeggenze dan allemaal... Ik geef dan altijd als reactie: "Bij jou gaat het misschien op je heupen zitten, ik slib dicht aan de binnenkant.. Ik weet niet wat gevaarlijker is" Meestal zeggen ze dan niks meer.. Net of dunne mensen niet gezond hoeven te eten..