Hoi dames, Misschien een vieze vraag, maar net voor mijn NOD verlies ik een grote klodder gele afscheiding. Weet iemand wat dat is? Ik heb vorige week mijn eisprong gehad en nu test ik sinds 3 dagen VET positieve ovu testen. Daarnaast soort menstruatieklachten ( niet zo heftig als normaal), hoofdpijn en erg moe. Gister zelfs een dag thuis gebleven door vermoeidheid, slecht slapen en erg emotioneel zijn. Zou het dan nog een eisprong zijn? Of is ie vorige keer niet goed gesprongen? Snap er niks meer van...
Thanks meiden! Dat zou mooi zijn! Maar ik vraag met dan toch af wat die gele klodder slijm is... Heeft iemand dat ook weleens gehad? Zo'n klodder sljim?
meer slijm is ook normaal bij de meesten als ze zwanger zijn dus......ik zou eens testen als ik jou was!!
ik heb ook geel slijm maar alleen als ik het met mn vingers bij mn bmm weg haal... in onderdroek is het wittig dik..
Volgens mij is het meer een bescherming die slijm die we blijven houden tot na de zwangerschap...Ook ik heb het gewoon nog..en het hoort erbij. Zoals andere ladies zeggen chop chop lekker even een zwangerschaptest doen als je al ongi had moeten worden.
ik heb gelig maar wel helder slijm gehad na mijn vorige eisprong. geen idee wat dit is. er wordt ook wel eens gezegd dat dit het membraam is waar het eitje in heeft gezeten. ik zou ook even testen en laat je het dan nog even weten?
Ik denk dat het toch een eisprong is geweest en dat het eitje de hele week is blijven "hangen"zeg maar... Mijn temperatuur ging weer iets omhoog vandaag. Ik heb vanochtend wel bloed laten prikken, omdat ik buikpijn heb bij mijn baarmoeder. De huisarts wil voor de zekerheid checken of er geen ontsteking ofzo zit. Daarom bloed geprikt. Ik houd jullie op de hoogte!
Ik heb ook een keer zo'n klodder gehad,maar bij mij was hij wit en niet gelig...ik werd gewoon ongi. Maar wie weet is het een goed teken! Ik hoop het voor je. Liefs
Toevallig deze week hetzelfde gehad, alleen niet gelig, maar wit. Ik moet morgen ongesteld worden, dus weet niet precies wat het kan betekenen. Voelt wel al drie dagen alsof ik ongesteld moet worden...
Ik weet inmiddels wat het was... Toch mijn eisprong! Mijn temperatuur is gestegen en mijn borsten doen zeer. Ik denk dat het eitje toch was blijven hangen.... Bedankt voor alle reacties!