Ervaringen met stemmingswisselingen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Jipperke, Jan 2, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jipperke

Jipperke Lid

Nov 21, 2006
    79
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik ben even benieuwd of ik nog wel normaal ben :rolleyes:
    Ik ben een half jaar geleden met de pil gestopt en voel me de laatste tijd steeds vaker somber. Bah! Ja, nu dus ook al weer.
    Ik heb wéken uitgekeken naar de kerstvakantie, omdat we een erg drukke periode achter de rug hebben (door oa verhuizing)...en nu ben ik een aantal dagen van de vakantie flink somber geweest.
    Herkennen jullie je daar een beetje in? Ik weet nl. niet of het nou de schuld van m'n hormonen is...of dat het tijd is dat ik ander werk ga zoeken!
    Hadden jullie alleen de eerste paar maanden last van stemmingswisselingen? En hoe erg was het bij jullie?!
    Ik heb nu echtg een hekel aan mezelf en het is natuurlijk ook niet erg bevorderlijk voor je relatie als dat steeds vaker en langer duurt... :cry:
    GRRRR...ik moest dus even m'n ei kwijt en hoop dat ik niet de enige ben....

Groetjes Jipperke

2. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik denk dat je gewoon een beetje last hebt van de winterblues, geen zon, veel regen en guur en shitty weer, jij hebt gewoon behoefte aan zonlicht en zomer!

3. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Ik herken dit heel erg van mijn collegaatje. Zij is het ene moment vrolijk en het andere moment is haar lontje ineens op. Ook in haar relatie heeft ze er erg veel last van. Waardoor ze regelmatig bonje heeft met haar hummie.

Moeilijk situatie hoor. Helaas weet ik geen oplossing voor je maar wens je veel sterkte!

4. Jipperke

Jipperke Lid

Nov 21, 2006
    79
    0
    0
    Is jouw collegaatje dan ook gestopt met de pil? Of heeft ze gewoon een kort lontje, haha...

Gelukkig is m'n husband tot nu toe wel erg begripvol...maar ik weet ook niet hoe lang hij dat nog volhoudt. Hij gromt meestal even en daarna legt ie me helemaal in de watten om me op te vrolijken.

Ik ben vooral benieuwd of het normaal is dat je daar een half jaar lang last van hebt...en dan steeds vaker. Niet eens een keer per maand...eerder eens per 2 weken een aantal dagen.
    Misschien heb ik ook wel de winterblues...ik weet het niet zo goed.

5. Moonie

Moonie Fanatiek lid

Oct 19, 2006
    1,070
    0
    0
    Mijn collegaatje is sinds augustus gestopt met de pil! Ze heeft hier van begin af aan last van en het lijkt nog niet minder te worden... ;)

6. alice

alice Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    4,014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb dr ook wel last van gehad hoor! Veel stemmingswisselingen en alle emoties (vrolijk en enorm somber) heel extreem. Denk dat de pil dat jarenlang heeft onderdrukt? Maar het wordt wel weer minder....en idd zonnebankje kan ook wonderen doen..en vitamine-bruistabletten.

Veel succs en sterkte en ik hoop dat je je gauw weer beter zult voelen!

Liefs

7. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik ben juist begonnen met de pil omdat ik veel last had van mijn 'hormonen' en daarbij stemmingswisselingen. Ik heb erg last van PMS. Ik merk dat ik daar nu weer meer last van krijg nu ik met de pil ben gestopt..

8. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

Jan 6, 2006
    2,208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Ik ben nu ruim een jaar met de pil gestopt .
    En sinds die tijd heb ik ook heel erg last van stemmingswisselingen .
    Word er bij mij ook nog niet minder op ...
    Dus ja , dit is normaal als je de pil aan de kant gooit ;)
    Maar ja , tis voor een goed doel he :D

Groetjes Joyce

9. Niet meer actief

Ik had er juist heel erg veel last van toen ik nog aan de pil was en sinds ik gestopt ben juist veel minder... Gelukkig maar, want had er al best wel lang last van!

@Jipperke: Misschien idd de winterblues?

10. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik heb ook heel erg last gehad van stemmingswisselingen.... van vrolijk naar somber en van somber naar huilbuien.

Ik gebruik nu een tijdje teunisbloemolie en mijn stemmingswisselingen zijn weg..... nu al een week of 3 (ff afkloppen voor de zekerheid)

Misschien een tip?

Share This Page