Hi dames, Nu alweer 8 maanden hopen mijn partner en ik op een tweede kindje. Tot nu toe heb ik telkens een hele regelmatige cyclus van 27/28 dagen, met ook iedere maand precies dezelfde kwaaltjes. Direct na mijn eisprong, die ik ook voel, worden o.a. mijn borsten altijd erg gevoelig met name aan de zijkanten. Op de dag dat ik ongesteld word is dit dan ook meteen weer verdwenen. Alleen deze keer is het anders wat me een beetje onzeker maakt. Ik heb mijn eisprong gehad op 24/25 april. Ik heb het gevoeld en positieve ovulatie test. Alleen nu heb ik dus totaal geen last van mijn borsten en ook totaal niets anders. Dit vind ik zo raar. Ga niet uit van een zwangerschap omdat mij juist lijkt dat je wel wat moet voelen/merken. Maar vraag me af of dit bij anderen ook wel eens voorkomt, dat je iedere maand dezelfde kwaaltjes hebt en dan ineens af en toe totaal helemaal niets? Groetjes, Crystal
Ik heb dezelfde kwaaltjes als jou, na eisprong meteen pijnlijke borsten aan de zijkant. Heb er al lang last van, maar de kwaaltjes zijn wel eens anders. Per maand verschillend maar nooit een kwaaltjesloze maand de afgelopen jaren. Kan trouwens niet zeggen of het wat betekent. Ben nog nooit zwanger geweest.
Ik heb het in de 4,5 jaar dat we bezig waren zwanger te worden de ene maand wel gehad, last van mn borsten, en de andere maand niet. Ben 3x in totaal zwanger geweest waarvan 2 miskramen. Miskraam 1 was met ruim 6 weken, geen last gehad van mn borsten. Miskraam 2 was met bijna 12 weken, vanaf dag 1 last gehad van mn borsten. Deze zwangerschap, last gehad van mn borsten vanaf ruim 6 weken en de hele zwangerschap af en aan zeg maar. Suc6!
Bij mij verschil het per maand. Na ruim 2 jaar elke maand heb ik de afgelopen maanden geen last van mijn borsten gehad en deze maand wel. Nu begint het alleen niet zoals normaal gelijk na mijn eisprong maar pas een paar dagen voor mijn NOD. Ik ben zeker weten niet zwanger dus daar kan het niet aan liggen.
Meis rustig maar! Het lijkt alsof je iets moet voelen als je zwanger bent maar dat is helemaal niet zo! ZEKER voor je nod nog niet; meeste vrouwen voelen dan nog niks. Ik had pas in week 16 van mijn zwangerschap dat ik IETS voelde aan mijn borsten en verder heb ik tot week 20 NIKS gevoeld waar dan ook in mijn lijf.