Of het ruikt weet ik niet, het lag in de wc pot Welke cd zit jij nu? ik denk dat ik 18/19 mrt NOD heb.
Lastig he? Soms wilde ik dat ik een luikje in mijn buik had, om even af en toe naar binnen te gluren wat daar nou allemaal gebeurd hihi. Ik hoop het ook dat het dat betekend, al durf ik nergens op te hopen.
is cd cyclusdag?ik zit nu 20 dagen na eerste menstruatiedag(miskraamdag dus ) misschien moeten we massaal smaenleggen voor een echomachine?en elke dag allemaal een echo
ja cd= cyclusdag Ik lees het in je onderschrift, rot voor jullie hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en dat het dan allemaal goed mag gaan. Bij mijn jongste had ik 6 weken na mijn miskraam een positieve test in handen, hij is gisteren 1 jaar geworden Het kan dus wel. Wat is smaenleggen Wat bedoel je eigenlijk met de hele zin? ik ben blond hoor hahaha, sorry
Hey mamabri, Bij.mij is dat de dag van me eisprong iedere maand weer, klopt ook met ovutesten. Ik hoop toch dat het bij.jou een teken van raak zijn.is!
oeps ik typ steeds te snel en maak dan nieuwe woorden samenleggen moest dat zijn ....met zijn allen samen een echomachine kopen zodat we lekker elke dag even in onze buiken kunnen kijken :
hoi Dinges, Dat kan toch bijna niet, op dag 20? Mijn menstruaties zitten tussen dag 27-29, dan zou mijn lf toch veel te kort zijn?
Als ie nu weer 29 zou zijn.heb je lf van 9 das is wat kort Ja.. maar wel goed om achter te komen. Mijne is 11. Sorry voor de typfouten ben via me.telefoon
En na een mk moet je lichaam zich vaak even herstellen.. mijne was n vmk ook 4-7 dagen langer 2 maanden..
Ik heb nu geen mk gehad hoor, een kleine 2 jaar geleden, maar bij mij herstelde het lichaam zich direct weer, 6 weken daarna had ik weer een positieve test. En ik kan me niet voorstellen dat ik een lf van 9 dagen heb, eerlijk gezegd, aangezien ik tussen dag 27-29 zit. Ik heb eerder wel ovulatietesten gebruikt en die waren positief rond dag 15/16. Mijn dochtertje is wel verwekt op dag 20, maar in die periode had ik cyclussen tussen de 32-36 dagen, veel langer dus, dan nu.