Goede middag dames ik ben nieuw hier. Dus weet niet of mijn bericht hier goed staat even mijn verhaal waar ik zelf niks meer van snap . Sins 4 jaar niet meer aan de pil . Niet om meteen zwanger te worden maar als het zo was was het zo nu 4 jaar veder en nog niet zwanger Sins dec doorgestuurd naar t ziekenhuis . Maar hun hebben zo veel onderzoeken gedaan dat ik t niet meer weet en ook niet weet of t allemaal goed zit. Vorige maand begonnen met purogon 50 eerste week tweede week 75 2eitjes te zien pregnyl gespoten op woensdag vrijdags daarna progesteron gespoten die was 3.8 deden ze erg onduidelijk over en weet eigenlijk nog niet wat die nou betekende . Die zondag na progesteron ongi geworden. Volgens hun te snel in mijn ogen precies optijd .nu 4dagen menopur gespoten zondag geweest voor echo overgezet op de menopur en weer onduidelijk waarom? Ik hoop dat jullie mij verhaal snappen en of iemand mij wat wijzer kan maken . Groetjes Michelle
Hoi michelle, wat ik uit je verhaal op maak is dat je progesteron waarde te laag is ! die waarde moet boven de 30 zijn, dit betekent dat je geen goede eisprong hebt gehad. de progesteron zorgt ervoor dat er een goede eisprong plaats vindt en je lichaam zich klaar maakt voor een eventuele innesteling. Maar daar kunnen ze je wat voor geven, waarschijnlijk vaginale bolletjes. vandaar dat je ook ongi bent geworden.. normaal na de pregnyl worden de meeste vrouwen tussen de 11 en de 19 dagen ongesteld. Ik weet niet precies hoe lang deze fase nu bij jou was ? en wat je normaal gewend bent. Ik denk dat je voor jezelf meer moet vragen aan je gyn ! , als je iets niet snapt of begrijpt laat je dan goed informeren.. ik begrijp heel goed dat het allemaal een hoop informatie is
Je Progesteron is inderdaad veel te laag. En begrijp ik nu goed dat je op woensdag Pregnyl heb gespoten en op zondag ongesteld bent geworden? Daar zit maar 4 dagen tussen.. Of bedoelde je de zondag een week later?
Klopt progesteron veelstemmig laag maar is vreemd want de maand daarvoor toen ik nog helemaal niks gebruikten gewoon een goede eirsprong gehad . En ongesteld de zondag daar op . Maar vraag me af 2 eitjes is dit veel of weinig ?? En of deze maand nog wel iets kan omdat ik nu op mijn 17 de dag zit en nog geen pregnyl mag spuiten . Bedankt voor jullie antwoorden
Hoe weet je dat je de maand daarvoor wel een goede eisprong hebt gehad ? heb je toen ook bloed geprikt voor je progesteron ? 2 eitjes is een mooi resultaat ! .. 3 eitjes is de max. meeste vrouwen hebben 1 of 2 eitjes die groeien. Ja hoor deze maand kan nog steeds.. heb pregnyl gespoten op cyclusdag 20. toen waren mijn eitjes klaar met groeien.
Ja toen ook bloed geprikt en toen zat ik geloof ik op De 32 ofzo . Maar fijn om te weten dat het deze maand Nog kan. Maar weet iemand dan waarom ze de purpgon niet hebben Verhoogd maar gelijk over moes stappen . Nu 3de keer de menopur gespoten en merk dat ik ongeveer 2 uur daarna duizelig wordt .iemand hier ook last van? .
Oke dat is inderdaad raar, zou toch eens navraag doen.. over je progesteronwaarde. Er kunnen verschillende redenen zijn dat je moest veranderen van hormoon, dat kan je het beste toch aan je gyn vragen. Die heeft je immers nu menopur voorgeschreven. Denk dat Purogon niet het juiste effect op je lichaam heeft gehad. Ik gebruik nu zelf ook Menopur 75, heb geen last van bijwerkingen.. en spuit het nu 7 dagen.