Ik heb mijn laatste ongi 7dec gehad. Mijn laatste dag was 15dec. Na 4dg een bloeding gehad van 2dg. En weer een dag later licht wit/roze,maar dat was gewoon 1veeg. Ben nu nog steeds niet ongi en zit al (als ik tel vanaf laatste ongo) op dag 35. Had de laatste week eigenlijk geen last van slijm of wat dan ook! Nu indd ook de laatste 5dg beetje last van wit romig slijm,maar echt minimaal. Vraag me nu ook af of er nog een eitje komt deze maand of niet! En natuurlijk of ik nog ongi ga worden! Pfff ik voel wel wat krampjes maar geen ongi! Wij zijn ook bezig voor een 2de en zitten in de 1ste ronde! Jullie beide ook succes!
Dankjewel melanie. Jij ook heel veel succes met jullie 2de! Lastig als je niet weet wanneer je ei weer is he? Elke cyclus is anders maar normaal is het rond de 28 dagen. Ik weet niet wanneer je iets voelt, ben het allemaal alweer vergeten van de eerste! Wat leuk eerste kindje, spannend he? En dan wil je natuurlijk zo snel mogelijk. Nou bij een tweede trouwens ook haha...!!Ik weet nog wel dat ik het merkte aan mijn tepels die bultjes eromheen werden meer en groter en ik kreeg weer puistjes?!! groetjes..Noa
@Noaatje: Was niet nodig.....ik ben zondag ongesteld geworden (2 dagen eerder als verwacht). Dus dat gedoe in m'n onderbroek moet NA de eisprong geweest zijn.... Hmmmm.... van dat slijm snap ik echt nog niks, haha!! Nieuwe nod is 14 februari..... zou leuk zijn! Heel misschien dat ik deze ronde is ga kijken met ovulatietesten wanneer m'n eisprong is..... Hoe gaat het bij jou? Nog symptomen? Liefs, Vivian
@vivian...oh nee wat balen..dus weer op naar de volgende ronde. Hier nog steeds afwachten. Heb al een vracht vol testen besteld want kan toch niet wachten...whahaha Symptomen, voel wel steeds kleine steekjes maar weet eigenlijk ook niet of het wat is afwachten maar. groetse noa
Hoi Vivian, dat zal rond die periode geweest zijn, dus denk dat je wel goed zit hoor! Bij mij is het na het ei altijd korrelig wit en dikkig, niks slijmerigs meer aan wat ik er dan uithaal zeg maar. (lekker plastische omschrijving ) Als je met 2 vingers langs de baarmoederopening gaat blijft het vanzelf aan je vingers zitten en kun je het goed beoordelen.
@Babke: Maar als dat slijm wel m'n eisprong was, dan ben ik wel erg snel daarna (9 a 10 dagen later) ongesteld geworden toch? Of is dat lang genoeg? Sorry..... ik weet nog niet alles er goed van, maar ik dacht dat het dan ongeveer 14 dagen moet duren voordat je dan ongesteld wordt? Liefs, Vivian
Ik wordt altijd 9 à 10 dagen na mijn ei ongesteld, dus kan wel hoor. Kijk maar eens op mijn tempkaartje.
Slijm, of oud sperma? Rond je eisprong houdt je lijf sperma iig beter vast en dan kan het zijn dat je het een paar dagen later nog weer verliest. Verschil tussen afscheiding en sperma is dan soms moeilijk te zien...
De luteale fase, (periode vanaf je eisprong tot aan je eerste menstruatiedag) duurt gemiddeld 10-18 dagen. 14 is het preciese gemiddelde, maar het kan dus ook afwijken. Een dag of 10 is iig prima op zich
Had vanmiddag op toilet lichtbruinig slijm....mischien van de innesteling? Had ik bij de eerste zwangerschap ook alleen dan een hele onderbroek vol.whaha Heb wel constant kleine steekjes in de buik dus wie weet, afwachten pffff.. xx
@nooatje: Spannend!! Zeker nu je bruin verliest!! Ik blijf je volgen @babke en Rozemarijke: Oké, dus niks geks aan de hand gelukkig! Bedankt voor jullie reacties!
Ja maar was negatief. Had vandaag ook klein beetje bruinverlies dus nog maar ff afwachten. Hoop dat het niet doorzet!!! xx
Ik heb een beetje hetzelfde; dacht rond 15e mijn ei gehad te hebben, maar had gisteren dikke, slijmerige, witte afscheiding (sorry voor details) Kan het dat mijn ei nog moet komen of is dit vaker na eisprong? De afgelopen maanden cyclus van 27 dagen, ook twee keer langer geweest, maar toen had ik wel een licht positieve test in handen maar paar dagen later toch ongi. misschien vroege MK of toch langere cyclus? Heb de eerste drie rondes wel ovutest gedaan daarna niet meer.