kloddertje hier kloddertje daar...!!?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nooatje, 8 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    over het algemeen is vruchtbaarslijm doorzichtig en, ja het woord zegt het al ergg slijmerig! hahha..

Gewone witvloed, voor je ongi, voor je ei maar ook tijdens zwangerschap is wit, zalvig... ben zwanger heb nu veel witte afscheiding....

2. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @Nooatje: Jammer! Maar......nieuwe ronde, nieuwe kansen! We gaan er voor!!

@Bjanc: Bedankt voor je duidelijke uitleg, ik ga eens goed opletten deze ronde!

Liefs,
    Vivian

3. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    styling en ontwerp/gastouder en keihard aan de sla
    ik snap er ook niet veel van, soms denk ik het te weten maar soms.....niks nakkes nada hihi

4. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ emmertje: ik heb in ieder geval één keer gemerkt dat ik echt doorzichtig slijm had..... dus dat moet dan rond de eisprong zijn.... en dus zeker weten klussen geblazen...... maar ben benieuwd of ik dat doorzichtige slijm deze ronde weer tegenkom, want er is inderdaad bij mij ook geen pijl op te trekken, haha!!

Liefs,
    Vivian

5. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    @vivian ik ga nu voor het eerst temperaturen, maar nu ik het opschrijf heb ik ook zoiets van, hou ik dat vol?? maak ik mezelf niet gek? dat slijm werkt dan toch wat makkelijker..als dat eens te zien zou zijn hihi, vandaag ongi blehh, drie dagen te vroeg! nah ja scheelt weer aftellen naar ovu hahaha

6. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ emmertje: Beter helemaal niet ongesteld, maar als je dan moet kiezen...... inderdaad liever eerder dan later ongesteld!!
    Aan tempen wil ik nog niet beginnen, misschien als het na 9 maanden nog niet gelukt is (maar daar gaan we maar niet vanuit!), het lijkt me zo een gedoe om elke ochtend te moeten doen (moet altijd al stressen om naar het werk te gaan!). Hoe lang zijn jullie eigenlijk bezig voor een kleintje?

Liefs,
    Vivian

7. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    @vivian we zijn nog niet zo lang bezig, we gaan voor de tweede..de eerste is alweer twee! Zij is mijn eerste wondertje, echt een wonder want kort ervoor was ik heel ziek (heb pas gehoord dat alles schoon is yay!) en had ik niet verwacht zwanger te kunnen raken. Ik hoop dat we nu op de 'normale' manier zwanger kunnen worden! En jij?

8. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    Oh en temperaturen...ik vind t ook niks, maar ja, ik merk alweer dat mijn temp nu al hoog ligt, denk dat ik teveel ga stressen erover. Bij elk dingetje denk ik "zou het...?" pfffff

9. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ emmertje: Wauw, al een kleintje van twee, wat leuk!! Dat is een heel leuke kado na je ziekte. Wij gaan voor een eerste kindje, ik vind het wel spannend hoor! Ben er best wel bang voor dat het ons niet gegund is ofzo....
    Als je temperatuur hoog ligt ben je dan wel of niet vruchtbaar?

Liefs,
    Vivian

10. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    @vivian oh geen idee joh of je wel of niet vruchtbaar bent, heb daar nog nooit van gehoord! Maar ik ben wel vruchtbaar anders was mijn dochter er niet :)
    En jij voor de eerste, het is en blijft spannend, de eerste of de tweede! Maar je hebt geen idee wat je kan verwachten en iedereen maakt het weer anders mee...bijzonder! Ik ben benieuwd naar mijn zwangerschapsverloop als het allemaal mag lukken. De bevalling laat ik wel weer over me heen komen..en wat ze zeggen is waar hoor, de ergste dingen vlakken af en dan wil je nog een keer hihihi

11. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ emmertje: Oh, ja... zo bedoel ik het niet.... ik bedoel zit je in je vruchtbare periode als je temperatuur hoger is?

Ja, spannend he?!! Hoop dat het snel raak is voor ons! :)

12. emmertje

emmertje Bekend lid

19 jan 2012
    660
    0
    0
    @vivian Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik weet wel dat als je temp hoog blijft, tijdens en na je vruchtbare periode, de kans groot is dat je zwanger bent. Ik weet dat als je temp ongeveer twee dagen vóór je nod zakt dan meestal je menstruatie eraan zit te komen. Maar ja, als je een griepje onder de leden hebt hou je jezelf ook alweer gauw voor de gek :/ om wappie van te worden hè hihi!

Ik hoop het ook!!! Ik duim knetterhard!! :)

Deel Deze Pagina