Dochter 13 maanden ging vroeger mooi slapen. Sinds enkele dagen, staat ze bijna meteen recht als we haar in bed leggen. Begint dan te wenen. Na een klein kwartiertje gaat ze zitten, stopt ze met wenen en zit ze rustig 'rond te kijken'. Na nog een kwartier legt ze zich neer en slaapt ze de hele nacht. De 1ste nachten gingen we kijken en legden we haar telkens terug neer, maar hier werd ze hysterisch van en begon ze opnieuw te huilen. Dus nu proberen we weg te blijven, omdat ze toch gaat zitten en zich dan neerlegt. Ze is moe genoeg, drinkt haar fles leeg, overdag slapen gaat wel goed. Wat zou dit zijn? Kunnen we hier iets aan doen? Ze slaapt uiteindelijk wel goed, maar de manier waarop ze in slaap valt vind ik niet leuk voor haar
Het is denk ik vervelender voor jou dan voor haar, het doet pijn om je kind verdrietig te zien maar zij heeft dat waarschijnlijk even nodig om de dag te verwerken. Als ze vanzelf kalmeert en dan rustig gaat slapen zou ik er verder niks aan doen, dit gaat vanzelf weer over.