06.00u veel te vroeg dus haha Hij was ook best van slag vandaag, ligt nu ook lekker op zijs bedje. Hij was zo moe dat hij zelfs zijn eten weigerde
Mijn dochter van 4 maanden kwam vandaag om 6.30 uur wintertijd voor haar fles en daarna werd ze om 8.30 uur wintertijd wakker. Normaal kwam ze altijd tussen 7 en 8 voor haar fles en sliep ze daarna tot 9 a 10 uur. Ze kwam dus vandaag op haar normale tijd, alleen ivm de wintertijd een uurtje eerder. Ben benieuwd hoe dit morgenochtend is, maar ook met 8.30 uur wakker mag ik zeker niet klagen
Normaal is hij om 6u wakker. Nu hadden we ons alledrie verslapen en was hij om 8u wakker (klok was gi avond al verzet) dus juist drie uur later haha
Hier rond 7.45u wakker nieuwe tijd. Word altijd tussen 7 en 8 wakker dus hier gelukkig hetzelfde gebleven . Was ook gewoon om 19u oude tijd naar bed gegaan (zoals altijd), dus ze heeft zichzelf een uurtje extra slaap gegeven .
half 8 nieuwe tijd ... maar mijn zoon gaat al weken wat later naar bed omdat de baby en ik smorgens ook graag langer slapen, en wat later naar bed wordt ook wat later wakker gelukkig
Hier voor de rest (gelukkig) van de dag ook geen gekkigheden gehad, ze lag net weer gewoon (zoals altijd) om 19.00 uur in bedje. Komen er goed vanaf!!
We hebben al geen uitslaper. Oude tijd altijd tegen 05.30. Vanmorgen een uur eerder!!! 04.30! En ho maar dat hij nog wilde slapen ; (
Brusje2014 dat is heel vroeg,hopelijk sliep de kleine overdag beter.zo heb je wel een hele lange dag. Nieuwe tijd was hij om 6.40 wakker.overdag niet meer geslapen dan anders wel wat eerder naar bed gedaan hij was zo moe!
Ik heb mijn dochter gister extra afgepeigerd (op bezoek, IKEA, boodschappen, druk programma), een kort middagslaapje pas om half 4 en een uur later naar bed 's avonds. Resultaat: wakker om 10:00 nieuwe tijd (normaal altijd rond half 8)
Hier de oudste om 8 uur nwe tijd net als normaal als we niet weg hoeven. De jongeste heb ik om 9.40 uur maar wakker gemaakt. Beide lagen 19.30 uur oude tijd in bed
Gisteravond ging ze om 21.00 uur slapen (ipv 19.00 uur). Ze had veel last van haar kiesjes dus met een zetpilletje uiteindelijk naar bed. Vanmorgen werd ze om 8.00 uur nieuwe tijd wakker. Normaal om 7.00 uur. Verder vandaag heel veel visite gehad ivm haar verjaardag dus om 19.00 lag ze er weer in. Denk dat ze het ritme weer prima op zal pikken.
Mijn zoon is al een maand officieel een peuter, maar toch maar reageren. Om half vijf dus. Half zes zomertijd. Dat is al ietwat vroeg voor zijn doen (normaal rond zes), maar niet uniek voor hem. Half vijf is wel heel vroeg, maar dat zou voor ons niet uit moeten maken, gezien wij met ons biologische ritme ook nog in de zomertijd zaten, ware het niet dat manlief en ik gisterenavond goed zijn doorgezakt.
Gisteren was ze om 6 uur nieuwe tijd wakker.. dus keurig haar eigen oude tijd van 7 uur aangehouden heb geprobeerd haar een beetje later op bed te brengen gisteren, maar ze was echt moe.. dus vanochtend zaten we om kwart over 6 alweer beneden tja.. ritmes he
Gisteren hoorden we haar om kwart voor 7 en vandaag zat ze om half 7 al rechtop in bed. En dat terwijl ze de dagen ervoor juist om 8 uur pas wakker was...
Tja gisteren was het 6.30 nieuwe tijd, dus 7.30 oude tijd.. Best netjes.. Maar volgens mij begint de ellende pas vandaag, om 5.25 was mevrouw klaarwakker.. Aiiiii...
Herkenbaar! Hier gister nog langer geslapen als anders en ook de dag verliep normaal MAAR vanmorgen om 6.30 uur wakker ipv 8.00 uur.