http://www.bndestem.nl/bergenopzoom/ Ik ben echt blij dat Sebas zelf nix heeft behalve wat verschroeide haren op zijn hoofd en wat keelpijn door de rook. Ik schrok me wild toen hij me belde! Jammer genoeg is (was dus) dit onze enige auto op dit moment..
Jeeetje meid ! Geloof zeker dat de schrik er goed inzit! pfieuww wat zijn ze er goed van afgekomen dan als je zo de foto bekijk! xx
Jeetje. Hoe is dat nou mogelijk? Zomaar spontaan in brand gevlogen? Nou, gelukkig alleen geschrokken en geen ernstige verwondingen..... xxx
jeetje das schrikken gelukkig heeft sebas niet echt wat en de auto is vervangbaar. het is natuurlijk kl*te maar beter zo als anders.
bah Judith, dit is niet echt iets waar je heel vrolijk van wordt he.. Maar gelukkig gaat het met Sebas goed! xx Daphne
Omg, dat zal schrikken geweest zijn... Gelukkig heeft je man niks, die heeft echt geluk gehad! Toch klote van de auto...
Ik zag het al op internet staan. Kijk ook altijd die krant. Wat zal je man geschrokken zijn zeg. Ik neem aan dat de verzekering gaat uitbetalen als je WA-plus hebt? Zoja, vraag dan eens na of je misschien voor een vervangende autoleen in aanmerking komt in de tussentijd. Ik weet van een vriendin wiens auto gestolen was dat die er eentje tegen gereduceerd tarief geloof ik kon lenen.
Jeetje Juud wat zullen jullie geschrokken zijn! Ik las het net pas via een mailtje van ons ma. Gelukkig heeft Sebas er nix aan over gehouden want dat zou nog veel erger zijn.
sow dat zier er echt uit op de fotow gelukkig dat je man niks heeft! wel kut van de auto joh en dat zoiets zo kan gebeuren ! sterkte grtjes
Dit hebben wij ook eens meegemaakt. Gelukkig was het (nog) niet onze auto. We wilden die auto kopen maar wilden eerst proefrijden. Na 100 meter begon de auto opeens te roken dus wij eruit. Nog geen 5 min later stond de auto helemaal uit te branden..
Juud, wat verschrikkelijk klote zeg! Schrok er echt wel van hoor. Als ik de foto;s bekijk en ik toch wel blij dat Sebas er op tijd uit is gekomen zeg!