Er was hier 2 weken terug een topic over een moeder in dacht Baby&Dreumes met titel 'hoe moet dat met de zomertijd?' o.i.d. Ik was er toen simpel vanuit gegaan dat de zomertijd in dat komende weekend zou vallen. Was ik dus 1 uur te vroeg op mijn werk maandags haha. Nou, dit keer voor het echie dan, ik heb al geoefend
Was het alweer vergeten. Kan ik voor 1 dag het gevoel hebben dat ik uit kon slapen, meiden niet om 7 maar 8 wakker
Ik heb al een beetje in de tijd geleefd... Iets eerder gegeten...op de normale tijd van door de week in plaats van in het weekend. Kinderen iets eerder in bad en net iets eerder op bed. Ik ga zelf ook iets eerder vanavond dan ik normaal zou doen. Als het goed is lijkt het morgen dan al gewoon.
Ik ben een nachtmens en blijf gewoon wakker . Het is nu half 4 / half 5 en heb daarstraks de klok op mijn computer zien springen ... Zo dadelijk effe mijn gsm juist zetten voor ik ga slapen. De rest is voor morgenochtend ofzo. De klok op de radio stond eindelijk sinds 3 weken juist ... Kan ik daar weer een half jaar om gaan zeuren tegen mijn man . (Ik weet absoluut niet hoe dat ding werkt.)
Kunnen we een uur korter slapen, was ik ook nog es vroeg wakker. Voor m'n gevoel mis ik nu 2 uur slaap En als ik naar buiten kijk, had beter de wintertijd in kunnen gaan. Het lijkt wel herfst :x
Jaja, mooie actie hier. Vandaag een examen dag. Voor het slapen de klok van mijn mobiel uurtje vooruit gezet. Opgestaan en hop de auto in. Kom ik bij de pascontrole,zegt die gast:goh, u bent lekker op tijd Wat blijkt...mijn mobiel heeft vannacht besloten zichzelf ook een uur vooruit te zetten...grrrrr Mooi een uur te vroeg... Nou ja,lekker op tijd zullen we maar zeggen (op 5 uur slaap, gaat een laaange dag worden...)
wahahahahaha Zoe123! dat wordt een laaaange dag idd, alleen nu kun je je nog wel lekker even rustig voorbereiden! Hier ook een uur eerder opgestaan dus dat was 4.45 eigenlijk nog voor mijn gevoek, en dat was heeeeeel pijnlijk vancohtend.... ;-(
Had ik dit topic gisteravond maar gezien..... Had mijn wekker op half 9 gezet zodat ik om half 10 naar de bootcamptraining kon. Wekker gaat af, dus ik spring uit bed om me aan te kleden, kijk op mijn telefoon en zie dat het ondertussen dus al 5 over half 10 is.... Oeps!!! Te laat!
Wij wisten het dus niet! Keek vanmorgen op de kalender en dacht oh hij moet vannacht voorruit. Totdat ik s middags zag dat mijn klok een uur vroeger stond dan mijn gsm. Mijn schoonouders waren het ook vergeten haha.
Sorry hoor ik wil niet lullig doen maar weten mensen dit echt niet??? Je lees toch de krant of op internet zie je het meerdere keren voorbij komen.. En jullie weten toch zeker wel dat je mobiel zich automatisch verzet??
Laatste zaterdag/zondag van maart de klok vooruit. Laatste zaterdag/zondag van oktober de klok achteruit. Makkelijker dan dat is het niet...