vervelend als je topic ineens verplaatst wordt

Discussie in 'Over deze site' gestart door Loes1980, 14 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Heb ik net een topic geopend over het feit dat mijn zoon sinterklaas niets aan vind, werd er op gereageerd, dus ik reageer zelf ook weer en ineens ben ik mijn hele topic kwijt.
    Ga ik via mijn eigen pofiel zoeken naar alle topics die ikzelf opgestart zijn, vind mijn topic terug en zie dat ie verplaatst is naar peuter/kleuter.
    Oke, daar kan je deze topic ook plaatsen, maar dat wou ik eigenlijk niet. Ik zit bijna nooit in die box, maar voornamelijk in de lounge en zwangerschap.
    Vind het gewoon heel rot dat er ineens zomaar je tocpic verplaatst kan worden zonder dat je dat weet of wel of niet wil.
    Nou kan ik weer een hormonale bui hebben, maar ik vind het niet leuk:x
    Onredelijk of hebben anderen ook wel een "last" hiervan?
    (let op: zou me niets verbazen als deze naar de box over de form verplaatst wordt:p)

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    dan zijn er ook wel meer topics hier in de lounge die verplaatst horen te worden.. snap ik dus ook niet ;)

maar zij zijn de 'baas' en als hun dat zo bedoelen dan is dat ook goed.. is een heel werk om het forum te beheren!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Tja ik denk dat je je een beetje te druk maakt. Het feit dat jij bijna nooit in het onderdeel peuter/kleuter komt, wil niet zeggen dat je topic daar niet thuishoort. Het is al een heel karwei voor de moderators hier om alles in goede banen te leiden en te houden; ze doen het echt niet om je te ergeren maar om het hier overzichtelijk en duidelijk te houden.

4. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    idd, vind ik ook. Doe dan andere topics verplaatsen:x
    Ik wil ook niet te heftig reageren en snap dat het een hele karwei is om alles in goede banen te leiden dus als het daarom gaat, mijn complimenten aan de beheerdes
    Maar dit vind ik even echt rot. Het was een topic die ook net zo goed in de lounge kon en aangezien ik er voornamelijk hier zit wou ik het dan ook bewust hier houden.
    Schoot me gewoon even verkeerd:x

5. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Mee eens, Niks aan toe te voegen...

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Jou topic hoort in peuter/kleuter

dus logisch dat het wordt verplaatst.

Je moet zelf goed opletten waar je iets plaatst.

En als jij daar niet komt betekent niet dat je dan maar ergens je toipic neer kan zetten.

Beetje omgekeerde redenatie

7. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    zoals ik ook al zei, de topic kan ook goed bij peuter/kleuter. Maar aangezien er meerdere topics over de sint in de lounge geplaatst zijn vond ik het een leuke toevoeging.
    Oh die hormonen ook, als je het me morgen vraagt vind ik het vast weer oke:p
    Het is alleen rot dat je soms ineens je topic weer even "kwijt" bent.
    Maar nogmaals, ik wil de beheerdes absoluut niet afvallen hoor, ik doe het ze niet na;)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb idd je topic verplaatst, was alleen even vergeten jou hier zelf van op de hoogte te stellen.
    In de lounge hoort het door jou geopende topic niet thuis, dit staat ook bovenaan aangegeven: De lounge Praat hier over alles wat niet te maken heeft met zwanger worden, de zwangerschap en baby's.

9. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik sluit me hierbij aan.

Sommige dingen kunnen ook best ergens anders.
    Zo'n opmerking heb ik ook in een ander topic geplaatst. Dat hier meer mensen lezen wil niet zeggen dat je het dan maar hier meer moet zetten. Dan ben je beter op zn plaats in een ander subforum

Bedenk wel, jouw onderwerp gaat/ging over kleine kinderen. Deze lounge is er juist voor om te praten over alles BEHALVE zwangerschap, baby's enz. De kans dat je in een ander subforum meer respons en goede adviezen krijgt is dus groter.

Ik denk dat de modjes het dus goed hadden gezien.

10. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    Oke, dat je het wil verplaatsen is jou recht maar ik opende de topic met de bedoeling een topic over de sint en het feit dat mijn zoon er niets aan vind. Oke, kan ook bij peuter/kleuter.
    Maar over het verwittigen ervan, doen jullie dat dan? het is me nml vaker gebeurt dat mijn topic verplaatst wordt (1 of 2 keer weet niet meer precies) maar ik ben nooit op de hoogte gebracht hiervan. Ik heb dan altijd mijn bericht terug moeten vinden via mijn profiel.
    Maar oke, laat ik maar geen drama ervan maken, het ook geen ramp;)

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Je kunt ook gewoon naar directe links en dan abonnementen gaan, dan vind je hem sneller terug ;)

12. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Als je bijv. had geschreven dat jij de sint niks aan vond zou het in mijn ogen wel weer op zijn plek zijn in de lounge.
    Nu omschreef jij specifiek dat het om jou zoontje ging, daar hebben we speciale onderdelen voor aangemaakt, en deze zijn er om overzicht te houden.
    Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik het niet altijd doe(een pb met uitleg terug sturen), vraag me niet waarom want daar kan ik echt geen uitleg op geven. Soms ben je zo druk met topics verplaatsten, openen, wijzigen of sluiten dat een pb terug sturen erbij in schiet.

13. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

31 mei 2011
    1.170
    15
    38
    oke allemaal. Bedankt voor de reacties.
    Ik geef toe dat dan de titel en bedoeling van de topic door mij zo geformuleerd is dat het idd dan beter bij peuter/kleuter kon.
    Mijn bedoeling was (hoe onduidelijk ook) een onderwerp over de sint te openen, dat mijn zoon er idd niets aan vind en dat we dan met z'n alleen meer naar de kerst toe leven.
    Begrijpelijk dat het niet zo duidelijk was wat betreft de titel. sorry;)

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bij de meeste topics die we verplaatsen sturen wij de ts geen bericht hierover. Dat is gewoon onbegonnen werk.
    Zelf doe ik het alleen als iemand hier net nieuw is ;)

Mocht je zelf een topic zien waarvan jij denkt die hoort hier ookniet thuis kan je dat via het verkeerbord melden. We zien veel, maar niet alles. :)

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik wil deze gelegenheid dan gelijk gebruiken om te zeggen dat ik vind dat de modjes goed werk doen om te proberen (lukt heus niet altijd) fora's goed in te delen. Ik vind t namelijk zelf heel storend als ik iedere keer in de lounge topics zie over zwangerschappen ovulaties mogelijke zwangerschappen baby's etc.
    ik waggel daarvoor meestal gewoon andere forums langs.. (nee heb niks tegen zw-schappen etc. maar hoort gewoon niet daar thuis)

dus mods! toppie!

16. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Vanmorgen was er van mij een topic verplaatst en toen kreeg ik een pbtje, zat idd te denken dat dat toch wel heel veel werk moest zijn om iedereen een pb te sturen. Had voor mij ook echt niet gehoeven :) Maar wel netjes... haha...

Ik volg mijn topics ook via abonnementen, dan merk ik het soms niet eens dat ie verplaatst is.

17. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Bookmark deze link: http://www.zwangerschapspagina.nl/subscription.php
    en je start altijd in het overzicht met jouw topics.

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.143
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    kontelikker

:') :):D

19. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Leuk om te lezen :)

20. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Dan moet dit topic ook worden verplaatst naar allerbovenste subforum. Het is zo heel onoverzichtelijk hihi nee hoor grapjeee. Mij maakt het niks uit.

Deel Deze Pagina