oke! want in me agenda stond bij vandaag wintertijd. En als ik google staat er soms ook vandaag en op andere site's het laatste weekend van oktober haha en laat ik nou net morgenvroeg een afspraak hebben en ik niet op een rare tijd aan wil komen haha
Ik dacht ook vannacht.. Maar werdt me vandaag ook gezegd dat het pas volgend weekend is.. Erg onduidelijk allemaal.
Is altijd de laatste zondag van oktober dus dat is volgende week want dan is het de 31e dus nog oktober.
Mijn vriend zei dus net dat 't echt deze week was (voordat ik dit topic las), dus wij alvast alle klokken verzetten (ik begon te twijfelen door hem). Lees ik nu dat 't toch volgende week is, haha, kunnen we weer aan de gang.
Als het zover is hoor ik het vanzelf wel Mijn moeder èn schoonmoeder bellen me die avond altijd hahahaha. Ze weten dat ik het anders vergeet. Maar op de dag zelf staat het ook op teletekst.
Laatste volle weekend oktober klok uur achteruit, laatste volle weekend maart klok vooruit. (Dus zaterdag en zondag moeten nog in die maand vallen )
ohh haha ja zo ver waren wij eerlijk gezegd ook al bijna hoor, en toen ik op de site van rtl keek stond het daar ook gewoon dat het dit weekend was! Stel je voor dat ik niet verder had gekeken of hier had gevraagd haha