Wij kijken ook gewoon even hoe het gaat. Proberen te sturen als ze veel te vroeg wakker gaat worden kan altijd nog.
Lisa heeft het zelf al geregeld. Normaal gesproken werd ze tussen 7:30 en 8:00 wakker. Nu wordt ze rond 9 uur wakker. Ze is alleen een weekje te vroeg Nu maakt het mij helemaal niet uit hoe laat ze naar bed gaat en hoe laat ze wakker wordt, maar op het kdv krijgt ze op vaste tijden haar voedingen en dan is het wel handig als ze niet te vroeg wakker wordt.
We hebben vanavond ietsjes later naar bed gedaan. Om 19.45 i.p.v. 19.15 uur. Geen idee of dat een positief effect heeft meestal werkt het niet als we hem later naar bed doen.
hoi ik maak me eigen er niet druk om ik zie het wel hoe laat onze dochtertje van 21 maanden oud morgenochtend wakker word moet zeggen dat we niet moeten/mogen klagen wij kunnen altijd uitslapen want ze komt al vanaf dat ze 3 weken oud was tussen 9 a 10 uur smorgens en vanmorgen kwam ze om kwart voor 11 en gaat ze ook gewoon nog smiddags van 13.00 t/m 16.00uur soms wel tot 17.00u nog slapen en dan weer om 19.30u tot de volgende ochtend dus we zien het wel liefs Citta ps Sterkte voor de moeders die wel morgenochtend heeeeeeeeeeel vroeg wakker worden gemaakt
Hier is de kleine dame een uurtje later naar bed gegaan. Vanmiddag ook een uur later op bed en ze trok het prima. Ben benieuwd hoe laat het morgen opstaan wordt...
Ik heb er niks aan gedaan, gewoon de kleine meid om 20u naar bed! Ik was het eigenlijk ook vergeten! Maar Zoë heeft het nu twee keer meegemaakt dat de tijd voor- en achteruit ging en geen problemen gehad. Ook op vakantie naar Engeland geweest waar de klok een uur terug gaat en ook dat was geen probleem! Idd: Go with the flow! Op een één of andere manier regelen die kleintjes het zelf wel!
Gelukkig hoeft ons meisje niet te wennen want zij zal pas over een paar dagen geboren worden... Helaas moet ik nou wel een uurtje langer wachten tot ik haar in mijn armen heb. Succes met jullie kleintjes! Alles went.... hihi
vorige keren nooit iets van gemerkt, maar helaas vanochtend wel... onze peuter stond om 5 voor 5 te gillen bij het hekje dat ie naar beneden wilde (normaal gesproken slaapt ie tot half 8, dus het was extra vroeg ook nog)... onze jongste daardoor natuurlijk wakker... gelukkig is die na een slokje bv weer in slaap gevallen, maar met de oudste ben ik naar beneden gegaan. we zien de komende dagen wel hoe het loopt, het zal langszaam wel weer bij trekken denk ik...
zowel zoonlief als dochterlief normale tijd naar bed gedaan, dochterlief werd altijd 05.00 uur wakker en zoonlief 07.00 dochterlief werd vanochtend 05.23 wakker, dus we hebben heerlijk een uurtje extra gehad van haar zoonlief werd om 6 uur wakker, dus gewoon 07.00 uur voor zijn gevoel
hier ging meneer gewoon om half 7 zoals altijd naar bed en werd net zoals altijd ook om half 7 wakker haha heeft er dus niks van gemerkt liefsz
Wij zijn zo'n beetje tegelijk wakker geworden. Ik om 07.10 en zij om 07.20. Heel netjes!! Want ze werd altijd al rond half 8 wakker. Dus ik denk dat wij er geen problemen mee krijgen verder.
Kleine meid was zoals te verwachten was om 6.30 uur wakker ipv 7.30 uur. Heb de fles gewoon gerekt tot 7.30 uur en dat ging prima. Ze was gewoon lekker aan t spelen. Trekt vanzelf wel weer bij hoop ik.
Hier tot 7.10 uur geslapen maar papa en mama sliepen om 22u nieuwe tijd ook al dus toch een goede nacht gehad.
Hier Iris een uurtje later naar bed gedaan en Evi later haar fles gegeven (23u) Beide dames pas om 8u wakker (dus 9u oude tijd); heerlijk!
Boaz had zin om om 4 uur nieuwe tijd al lekker een uurtje klaarwakker te zijn, daarna kwam hij om 7 uur nieuwe tijd(normaal) voor zijn fles maar ging daarna niet meer slapen, terwijl hij eigenlijk altijd doorslaapt tot 9 uur ofzo. Het kan er mee te maken hebben dat hij gister overdag maar 3 uur wakker geweest is.
het was 5.30 wakker worden voor mij, ach vind het niet erg, duurt misschien een paar dagen maar het gaat vanzelf dat ze steeds iets later weer naar bed gaat en iets later wakker zal worden....
Eva was netjes rond 8 uur wakker (terwijl ze de laatste tijd vaak rond 8 uur oude tijd wakker was). Lisa heeft de hele nacht haar draai niet kunnen vinden, maar we hebben haar om 7:15 uit bed gehaald, nog best netjes.
Hier netjes nieuwe tijd kwart voor 8 wakker. Ze was wel wat later naar bed, maar dat kwam door een verjaardag. Meestal is het, hoe later naar bed, hoe eerder wakker, maar nu toch aardig door geslapen tot dus 7.45 nieuwe tijd!