Hier een dochter die deze week al besloot dat ze een uur eerder wakker wilde worden iedere dag, de etter Ipv 8.00uur werd ze wakker rond 7.00 uur oude tijd. Vanochtend stond ik dus om 5.45uur naast mijn bedje, snik... Ik doe haar vanavond gewone tijd naar bed, nieuwe tijd. Dus rond 7.30/8.00 uur en dan maar hopen dat ze haar oude ritme weer oppakt één dezer dagen
LOL ondanks dit topic volledig vergeten de klok te verzetten dus uk op oude tijd fles gegeven en daarna heeft hij een uur langer geslapen. Zitten we toch weer op het goede ritme
ons mannetje werd gisteren een uur later wakker dan normaal, dus alles was gisteren spontaan een uur later. Heb ook de laatste fles om middernacht gedaan ipv standaard 23uur laatste fles en vanmorgen werd hij om 7:30 wakker. Dus hier volgens mij geen last van dat uur.... liefs
onze meid heeft zich er ook goed doorheen geslagen. vanmorgen 7.30 (nieuwe tijd) wakker. en om 10 uur sliep ze weer. dus al met al geen problemen gehad met tijd verzetten al mogen ze het van mij wel afschaffen hoor
wat een gedoe hebben de meeste ouders hier voor dat klok-gedoe. heb thijs gisteravond gewoon om 19 uur zn fles gegeven en hij kwam om oude tijd half 9. we waren meer bang voor sophie, zij was om 7.15 wakker en heb haar weer in bed gelegd. ze kwam weer om 8.15.
ppff hier geen last van dat uurtje omdat ik toch vrijwel elk uur van de nacht naast haar bedje heb gestaan. Dekens lagen nog netjes maar ze lag er zelf bovenop (net alsof ze het zelf nog had opgemaakt) en ze lag de hele tijd een beetje te jammeren. Ik denk dat ze een tandje krijgt.
Onze dochter wordt bijna altijd wakker rond 6:30u. Vandaar ook dat we gisteren al dachten dat ze vandaag dus wel om 5:30 wakker zou worden. Als ze voor 6:00u wakker wordt, voelt dat voor ons alsof we er midden in de nacht uit moeten, dus hebben we de klok bewust niet teruggezet. Vanochtend was het dus ook 6:45u.... (oke, oke, eigenlijk 5:45u, maar het voelde gewoon als normaal.) Dus we hebben nu de klokken teruggezet en we zien wel hoe de dag verloopt nu.
hihi Allistair.. zo kan je het ook oplossen! Slim hoor. Hier is alles prima gegaan. Vanochtend was het 7:30 nieuwe tijd en dat was keurig. De baby is gelijk weer in ritme gekomen (rond 8:00 fles) en de peuter heeft ook leuk mee gedaan. Prima dus. Wel een beetje jammer dat mama zo brak is van een feestje... pffff! (hihi)
hier geen probleem gehad. Ze sliep zelfs langer dan normaal. hoorde haar vanochtend om 8:00 (9:00 oude tijd dus) terwijl ze normaal stipt tussen 6:00 en 7:00 wakker is. Dus hier ging het prima
Hier was net de oudste dochter zover dat ze tussen 6.30 en 7.00 wakker werd. Vanochtend dus 6.00 nieuwe tijd . En....... Eva heeft voor het eerst de hele nacht doorgeslapen van 19.30 tot 5.45!! Haha alleen jammer dat nu de tijd verzet is, ze om 4.45 wakker werd. Lekker ironisch .
hoi onze dochtertje werd vanmogen om 10.00 u wakker (het zou dan eigenlijk 11 uur geweest zijn ) liefs Citta
Mijn kleine monster meldde zich strak om 5.30 uur (nieuwe tijd), dus heeft tov de oude tijd een half uur uitgeslapen, hahaha! Vandaag is het weer eens een ouderwetse rommeldag met slaapjes en eten enz. (verkouden + doorkomende tand = dagenlang ellende), dus geen idee of 'we' last hebben van het verzetten van de klok
Hier *patsboem* gedaan. En tot nu toe werkt het prima! Maar gisteravond lagen ze ook een uurtje later dan normaal in bed, dus wellicht heeft dat ook geholpen. En dan doen we dat van het voorjaar ook gewoon
Ja dat heb ik hier gisteren ook gedaan! (Niet bewust overigens, we waren laat thuis, maar dat kwam dus wel goed uit met het verzetten van de klok )
Hier was ze vandaag al om 4:50 wakker(nieuwe tijd). Heb het tot 5:15 kunnen rekken maar toen had ze echt honger. Door de weeks moeten we er 3 dagen om 6 uur uit, dus zit een beetje in haar systeem. Het was dus een lang dagje hier. Om 17 uur was ze er eigenlijk al weer klaar mee en heeft ze haar warme hap gehad. Nog een beetje kunnen rekken om haar op bed te leggen, maar was 18:30 gedaan. Morgen weer om 6 uur uit bed, ik hoop niet dat ze te vroeg wakker wordt hahahah
Hier om 6.30 wakker, is een beetje hetzelfde als oude tijd. Wel vandaag een achter het behang plak dag gehad, van allebei. toch een beetje uit hun doen. Milan was rond 11.00 al weer moe terwijl hij normaal pas om half 1 naar bed gaat voor de middagdut.
Sam was om 8 uur nieuwe tijd lekker aan het kletsen in bed. Dus meteen maar zijn fles gegeven. Het ook wel een slaapkop hoor, dus dat scheelt.
slaapt ze altijd zolang citta? amy-lynn was vanmorgen om 5 uur wakker laatste tijd is ze steeds zo vroeg rond half 7 nu dus rond 5 uur half 6 hoop dat t snel weer veranderd naar 1 uurtje later