baby born maar welke?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by huitje, Jun 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. huitje

huitje Bekend lid

Oct 18, 2009
    561
    1
    0
    kop van overijssel
    Voor onze grote meid willen we graag een baby born kopen om kado te geven wanneer haar broertje geboren is.
    Nu heb ik gekeken in winkels en op internet maar er zijn zoveel soorten te koop dat ik nu eigenlijk niet meer weet welke.
    Iemand een tip?
    Ik ben op zoek naar eentje die de basisdingen kan; in bad, flesje, slapen, huilen...

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb juist een zachte babyborn gekocht voor dr, voor als de baby komt. Bij mn moeder heeft ze een zachte babyborn die een flesje kan drinken en in bad kan, maar dus wel met een zacht lijf. Een kleine pop, niet zo groot als de harde bekende babyborn. Die van ons heeft wel een zacht lijfje maar kan niet in bad. Prijs is rond de 17 euro.

3. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

Feb 3, 2012
    1,595
    477
    83
    Female
    ik heb er nog eentje liggen van toen ik klein was.
    ze is een gewone babyborn pop dat mee in bad kan , kan drinken,plast dus je moet ze verversen of op potje zetten (zat toen erbij) en weent ook als je in er arm neep.
    sluit ook haar ogen en heeft een tutje
    pop werkt nog altijd en denk dat ik deze later aan mn zoon geef...

misschien een idee?

4. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Wij hebben zo'n tussenmaat baby born (bartsmit.com - my little BABY born 32 cm), deze heeft een zacht plastic lijfje en kan mee in bad...
    Zit ook een flesje bij, maar maakt geen geluid, kan niet plassen/poepen, niet eten etc. Dus dat is dan misschien niet wat je zoekt.

Het formaat is ideaal, ze pakt de pop onder haar arm en draagt er heel de dag mee rond. Gaat ook mee in bad en naar bed...

5. huitje

huitje Bekend lid

Oct 18, 2009
    561
    1
    0
    kop van overijssel
    zoiets als mama alex heeft bedoel ik.
    Ik zag dat veel baby born pas vanaf 3 jaar is...Ons meisje is tegen de tijd dat de baby geboren wordt nog geen 2 jaar. Zijn ze echt niet geschikt voor kinderen beneden de 3 jaar of is dit alleen een richtlijn van het merk?

6. jayenriv

jayenriv Niet meer actief

ze zijn wel geschikt voor kinderen onder de drie jaar. Je moet alleen rekening houden met de kleine dingen die erbij zitten (speentje, flesje) die zou je gewoon nog ff kunnen opbergen tot ze er wel mee kan spelen.

Share This Page