positieve test niks te zien op echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door shirley17, 8 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hoi dames
    ik wilden graag even mijn verhaaltje kwijt.

zaterdag 3 december deed ik een zwangerschaps test tot mijn schrik was de test positief, ik heb toen de maandag er na gelijk de vk gebeld het was niet gepland dus wist ook niet hoe ver ik zou zijn want ik heb toen 4 wk en 3 dagen eerder een hele lichte bloeding gehad die ook al 2 weken te laat kwam nou op de hand daar van zij de vk we laten een echo maken nou prima dacht ik nou gister ochtend was ik dus idd voor de echo geweest aleen was er op de echo helemaal niks te zien :( ik snapte er niks van de vk had uitgerekent dat ik of 6 of rond 11 weken moest zijn. de echo scopist vertelde me dat ze egt niks kon vinden ze had ook mijn eileiders en alles na gekeken niks te zien:( zij zij adviseerde nog een test te doen en heeft dit door gestuurd naar de vk en die stuurde mij door naar het zieken huis om bloed te laten prikken i.v.m. mogelijk bbz :( nu ben ik aan het afwachten hoe me bloed uit slag is en wat de vk zegt ! ik moest me verhaal egt even kwijt ben zo in de war nu :(

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Das raar! Maar aan de andere kant mocht je verkeerd hebben gerekend of een late eisprong gehad hebben en nog maar 5 weken zijn...
    Dan is er vaak nog niks te zien, alleen een verdikt baarmoederslijmvlies.
    Afwachten dus...ik hoop dat je korter zwanger bent dan ze denken.
    Bij mij was met 5 weken ook niks te zien, en met 6 weken wel.

3. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Wellicht ben je gewoon nog niet zo ver zwanger, en was die bloeding van een paar weken terug je ongi. Zou wel verklaren waarom er nog niks te zien is op de echo.

4. MC lover

MC lover Actief lid

16 aug 2007
    436
    0
    0
    Valkenswaard
    het kan zijn dat je op de echo nog niks ziet als het te pril is.

5. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    hoi meiden

bedankt voor jullie reactie,s ik probeer daar van uit te gaan maar ze hebben me tog wel flink bang gemaakt (natuurlijk niet bewust) en is het dan niet raar dat ze gewoon ook egt helemaal niks zien geen teken van zwangerschap ?

de bovenste test in trouwens van zaterdag en de anderen 2 van gister vind ze tog wel donkeder worden

6. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Als die bloeding van 4 weken en 3 dagen geleden je ongi is geweest, dan is het nu ook nog veel te vroeg om iets te zien. Raar dat je VK uitgaat van 6 weken omdat die "ongi" 2 weken te laat was. Dat staat los van elkaar lijkt mij.
    Aangezien de echoscopiste ook je eileiders heeft nagekeken en niks gezien heeft, lijkt het me niet dat het een bbz is. MAar iig goed dat ze nu alles gaan controleren.
    Maar ik zou het houden op een zwangerschap van 4 weken 3 dagen, en dan is het normaal dat er nog niet iets te zien is.

Succes met het afwachten

7. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Ik denk en hoop ook voor je dat het gewoon nog te vroeg is... Je testen zijn wel heel positief!! Ik zag dat het niet gepland was maar uit je reacties kan ik opmaken dat het wel gewenst is toch? Succes met afwachten meis :)

8. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik hoop net als alle andere dames voor mij dat het gewoon nog veel te vroeg was. Je testjes zijn prachtig! Hopelijk ben je gewoon lekker zwanger, maar korter dan gedacht en is daardoor nog niks te zien. Succes.

9. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    hmm wat een verdrietige situatie waarin je zit.

over dat vroeg te zien... bij ons was het vruchtje maar 3 mm... en het hartje klopte al.
    ze kunnen geen schatting maken over hoelang ik zwanger ben, de echoscopiste zei 6 weken en de gyn 5, de 22e weten wij meer.
    maar bij mij was er duidelijk vruchtwater te zien..

weet zelf eerlijk gezegd niet of het 'normaal' is dat dat er zo vroeg wel al is. (vrij duidelijk ook..)

wil je niet angstig maken, hoop natuurlijk dat ze wel wat zien bij je!

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik zou ook zeggen dat je gewoon veelste vroeg bent en snap die 6/11 weken helemaal niet!! Je testen zien er goed uit voor nod/4weken

Nog ff afwachten meid! Succes!!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.912
    15.583
    113
    Nabij Utrecht
    Stel dat je zaterdag 3 december op je NOD zat. Dan was je op dat moment 4 weken zwanger.
    Gisteren (7 december) zou je dan 4 weken en 4 dagen zwanger zijn en dan is er vaak nog helemaal niks te zien van een zwangerschap!

Je bent gewoon echt te vroeg geweest en je VK snap ik al helemaal niet meer. Wat een dom mens zeg ...., maarja, dat was je vraag niet ;)

Gewoon lekker gaan genieten van die roze wolk, want daar zit je nog lekker op hoor!

Op de volgende echo zal je vast en zeker meer gaan zien!

12. Kimmie1983

Kimmie1983 Actief lid

5 aug 2008
    255
    0
    0
    Het zegt niet altijd iets, maar vaak zie je aan de donkerheid van het controlestreepje van de Kruidvat testen ook hoever je ongeveer bent.
    De eerste test op de foto zou ik inschatten op 3 weken en 5 dagen ongeveer.

Ik duim voor je dat je over een paar weken een mooie echo in handen hebt!

13. xfifix

xfifix Actief lid

23 sep 2008
    402
    0
    16
    Nou dat er zo vroeg nog niks te zien is klopt volgens mij niet.
    Ik wist vorig jaar niet hoelang ik zwanger was, dacht een week of 7... bij vk voor echo geweest en er was 'alleen' een leeg vruchtzakje te zien. Dat betekende dat het vruchtje of al onopgemerkt was 'afgekomen' of dat ik nog te vroeg was... Dat laatste was het geval, want twee weken later zat er een vruchtje in en een kloppend hartje! was toen 6 weken en 2 dagen... Maar daarvoor was dus wel al een vruchtzakje te zien... succes meid!

14. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.566
    113
    ik heb met exact 4 weken een echo gehad. ( we wisten toen nog niet dat ik zwanger was, was een echo om de mmm in te gaan)
    De gyn zag alleen een mooi dik baarmoederslijmvlies. Maar een dag later had ik een prachtige positieve test.
    Dus helemaal niet raar als je nog niets ziet op een echo.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik snap de vk ook niet eigenlijk'

ik denk ook dat je gewoon net 5 week zwanger bent. laat ze over 2 weken nog maar eens een echo doen lijkt me zeer verstandig. ipv jou je hoofd op hol brengen om mischien wel niets

16. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    HOI MEIDEN SORRY VOOR DE LATE REACTIE !en bedankt voor al jullie reacies de afgelopen tijd was behoorlijk onzeker maar tog goed nieuws gehad woensdag had ik bloed laten prikken voor de hcg die was toen 1500 mijn vk belde dat ik over 2 dagen nog eens moest prikken de waarde was volgens haar wel te laag voor een zwangerschap van 6 weken maar het kon idd zijn dat ik vroeger was dus vrijdag nog eens geprikt. tot zaterdag midag hebben wij in spaning moeten af wachten wat de uitslag was maar toen we hem kregen bleek mijn waarde te zijn gestegen naar 3500 dat was dus heel goed nieuws! vandaag kon ik gelijk bij de gyn terecht voor een echo en idd er was een mooi vrucht zakje te zien met een dooiertje ik ben nu op basis van de echo 5 weken en 2 dagen zwanger:D ik ben heel erg blij dat het tot nog toe allemaal goed is afgelopen ! ik ben nog wel een beetje onzeker over de toekomst straks (ik heb namelijk al een zoontje van 2 en half en een zoontje van anderhalf) maar ik heb nog even de tijd om aan het idee te wennen;)

ook wil nog even wat toe lichten in mijn eerste verhaal vertelde ik dat ze vermoeden dat ik rond de 6 wk of 11 wk was de reden hier van was omdat mijn laatste menstruatie nog al weinig was, was ik er niet zeker van of het een inesteling geweest zou zijn of gewoon een menstruatie, en wil gelijk nog even zeggen ik had neer gezet dat mijn vk dacht dat ik 6 weken was maar daar bedoelde ik eigenlijk mee de asistent die je altijd aan de lijn krijgt als je belt voor het melden van een zwangerschap;)

gr shirley

17. me83

me83 Niet meer actief

nou toch een goede uitslag! en nu lekker genieten hoor!!!:D gefeliciteerd!

18. shirley17

shirley17 Actief lid

15 okt 2008
    281
    0
    0
    haarlem
    me83

dankje wel meid:D

19. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    gefeliciteerd!!!!

20. samkids

samkids Niet meer actief

Mooi verhaal Shirley! Op naar een goede zwangerschap.

Deel Deze Pagina