ik geloof niet dat ze een pretecho doen met die termijn. vaak is dat een gewone 2d echo... ik heb er ook één laten maken met 7,3 week en toen ging ze ook even 3d kijken maar was er niks te zien.. nog te klein
Volgens mij doen ze een echo bij zo een bureau pas vanaf 12 weken. Met 8 weken is er ook niet veel te zien, dus zonde van je geld. Dan kan je het beter straks doen met een week of 26.
Volgens mij doen veel echobureaus het niet omdat hun geen slecht nieuws willen brengen wanneer het hartje niet klopt. Daarom doen ze meestal pas als je 12 weken geweest bent en dus al een goede echo gehad hebt.
Ik zou het ook alleen maar laten doen als alles goed is. Alleen lijkt het mij leuk om op deze manier mijn ouders te verassen omdat die totaal geen idee hebben hoe snel een baby'tje groeit en het met 8 weken dus al armpjes en beentjes heeft. Het echo bureau dat ik ken doet het wel, maar die heeft er geen voorbeelden van
Met 8 weken is het kindje net 1,5 centimeter groot , je ziet dan nogineens armen/benen, organen, oogjes, etc..erg zonde dus en kan me eigelijk ook niet voorstellen dat iemand dat dan wil of gedaan heeft. Met 17 weken is een pretecho zelfs nog niet mooi ( heb ik 3 wektn geleden gedaan) nog veelte klein allemaal. Rond de 25 weken is het beste termijn
Echoscopie Kijk Nou! -- In gezondheidscentrum De Poort -- Helmond staat een voorbeeld van 3D met 8 weken Zoals ik al zei: erg zonde, er is nauwelijks een garnaaltje van 1,5 cm zichtbaar voor een hoop geld P.s: ben je nu wel zwanger? Omdat je banner nog je cyclus aangeeft
heb even gekeken maar met 8 weken is het idd niks. Met 10 weken vind ik het wel erg mooi hoor, Nou misschien maar wat anders bedenken. bedankt
Ik heb meegedaan aan een onderzoek in het ziekenhuis. Van de 8e t-m de 13e week wekelijks een paar 3D echo´s. Ongelofelijk om te zien dat je met 8 weken al een beginnend baby´tje ziet (oftewel een klein gedrochtje met stompjes en een enorme navelstreng, grijns).
met 8 week? dat is toch veel te vroeg en zonde van het geld. Als het klopt krijg je een eerste echo rond die tijd dus waarom zou je een pretecho laten maken? ik denk niet dat er bureaus zijn die dat afnemen ook. Er is niet veel te zien nog. Lekker ,mee wachten joh tot je een week of 25 bent.