flessen dr. Brown anti-reflux flessen?

Discussion in 'Flesvoeding' started by 11je, Oct 10, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 11je

11je Lid

Nov 30, 2007
    67
    0
    0
    Weet iemand waarom de flessen van dr. Brown anti-reflux flessen worden genoemd? Mijn zoontje heeft last van reflux en daar veel pijn van, zouden die flessen echt kunnen helpen?

2. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Ik ben echt een fan van de dr brown flessen! Deyna had in het begin erg veel last van krampjes ik heb alle merken geprobeerd tot ik bij de Dr Brown flessen kwam en die werken echt super!
    Ik gebruik ze nog steeds.

3. pauly

pauly Bekend lid

Nov 9, 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    Hier ook een fan!

Ze krijgen echt zoveel minder lucht binnen dan met andere flessen.

De krampen waren inderdaad bij ons ook bijna helemaal weg.

Ik denk dat de flessen echt goed zouden kunnen helpen.

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    zijn echt geweldig! mijn zoontje had geen reflux, maar gaf altijd veel terug. deze waren de enige die werkten. ik gebruik ze ook nog steeds.

5. cira

cira Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    2,884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook een fan! Je heb tegenwoordig bijna exact dezelfde flessen van B Free. (Zou me niet verbazen als de merken hetzelfde zijn). Overigens hier vooral in gebruik wegens darmkrampen.

6. randi

randi Niet meer actief

ik gebruik ze ook ben der ook super tevreden van, de mijne hebben verborgen reflux en ze zijn echt wel beter met die flessen, wel kosten ze wat meer dan de andere gangbare flessen en kost het wat meer tijd en moeite om ze proper te maken ( je hebt het ventiel enzo extra om proper te maken) maar dit heb ik er met plezier voor over , zelfs met een twin :)

7. 11je

11je Lid

Nov 30, 2007
    67
    0
    0
    bedankt voor jullie antwoorden! wat fijn dat het zo goed werkt voor jullie.
    het leek me zo raar omdat mijn zoon veel last heeft van maagzuur omdat die kringspier van de maag naar de slokdarm nog niet volledig ontwikkeld is. hoe een fles daarbij kan helpen? maar met zulke goede ervaringen zal het vast mogelijk zijn dat er minder omhoog komt.
    bedankt!

8. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Ik vond het een vreselijke fles! Lekte als een gek en hoe ik het ook aandraaide, bleef lekken dat kreng! Hier gebruiken we hem niet meer.

9. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Sweetvienna: wat raar, ik gebruik ze al een jaar en heb echt nog nooit een fles gehad die lekte.

10. randi

randi Niet meer actief

inderdaad raar van die lekkende fles, k heb der hier 14 staan en geen van die lekt bij mij, maar weet wel dat als de schroefdop nat is het precies lijkt dat ze lekken maar als je die droog maakt heb je dat niet meer. mischien had je juist een fles die stuk was ofzo :(

11. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    ik heb één keer gehad dat een fles lekte. toen ik hem in de vaatwasser had gedaan. kon ie bij mij dus niet tegen :) verder nooit meer problemen mee gehad.

12. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    zijn wel goede flessen ja, alleen inderdaad als je moet schudden ivm toevoegingen dan lekken ze. niet als de kleine er aan drinkt alleen bij schudden dus.

13. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Ja dat was ook vooral bij het schudden!

14. randi

randi Niet meer actief

werden de flessen dan geschud zonder het ventiel erop dan? want ik schud de mijne met het ventiel erin en heb dat nog nooit gemerkt dat die lekken

15. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

Jul 10, 2007
    2,092
    0
    0
    Nee met ventiel, alles erop en eraan zeg maar. Maar ik had het echt iedere keer weer. Wij moeten er Nutriton doorheen doen en dan schud ik dus nog een paar keer. Had ik iedere keer dat de melk over mn handen heen stroomde. Dus ik ben er mee gestopt, met die flessen.

16. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    ik dus ook en hou ze nu voor reserve, zet ze bij de oma's neer voor nood mocht ik het vergeten mee te nemen. verder zijn ze ok hoor, de kleine drinkt er goed uit.

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    wij gebruiken ook dit merk, en ik vind ze erg fijn.

het enige nadeel is idd het lekken bij het schudden en het uitgebreid schoonmaken van de flessen ;)

18. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Wat gek, ik schud ook altijd en bij mij lekken ze echt niet. Heb er meerdere en geen 1 die lekt.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    ik heb er 2 en beide flessen lekken als ik ermee schud :(

20. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

Sep 14, 2006
    2,356
    0
    0
    schudden met deze fles is ook niet slim want dan schud je er lucht in en dat wil je nou net niet hebben, voeding moet je roeren liefst met een vork ;)

Share This Page