Hier hebben we een dreumes die het heerlijk vind om op zijn speelgoed te gaan staan zodat hij alles beter kan zien. Ook vind hij het heerlijk om bladen uit blokboekjes te scheuren of het boekje de verkeerde kant op te buigen zodat het op het laatst uit elkaar valt. Zijn er nog meer dreumessen die voor bob de sloper spelen? En wat doe je eraan? Nee zeggen heeft geen zin omdat Ruben daar nog niet altijd naar luisterd.
Valentino is ook een echte BOB alles wat enigzins in de buurt komt moet eraan geloven...zal wel overgaan denk ik..een fase waar ze doorheen moeten en toch Nee proberen te leren...Succes ermee!
Owww, ik moet hier eerst een half uur bijkomen. Had het topic nog niet geopend, maar lag al plat door de titel! Het schijnt dat kinderen die graag slopen en dingen ontdekken, een hoger IQ hebben. Maar de ouders wellicht een kleinere portemonnaie, door het vervangen van al die spullen, hihi.
Die van mij is ook echt een sloper. En ik weet me er afentoe geen raad mee. Hij is ook zo uitgekookt voor een dreumes van 15 maandjes. Hij is nogal ongeduldig...als resultaat: vliegend speelgoed. Hij smijt dan echt met alles. Laatst was hij met blokken bezig...en ja hoor...hij kreeg ze nie netjes op elkaar dus weg met die blokken. Loop bijna bukkend door m'n woonkamer heen. Ook vind hij het geweldig om overal op te klimmen. Ja dan kan hij overal beter bij. Ik laat wel weten dat ik er niet blij mee ben en zeg duidelijk nee. Maar goed...dat zit er natuurlijk niet zo snel in bij zo'n kleintje...pfff