hallo dames ik ben momenteel heel erg aan mijn opleiding aan het twijfelen. wil graag iets anders gaan doen. namelijk de kappersopleiding. het liefst in combinatie met visagie opleiding. nu weet ik dat het beter is om het bbl te doen omdat je dan praktijk ervaring opdoet. maar mijn vraag is wat verdien je dan ongeveer per maand? want krijg nu 700 per maand aan studiefinanciering en die kunnen we niet missen. en welke opleidng is aan te raden ( woon in landgraaf vlakbij heerlen du beetje in de buurt aub!) er is er een op arcus duurt 3 jaar en in maastricht ook 3 jaar en in heerlen nog iboy kappers acedemie en die doen het in 16 maanden maar weet niet of ik dan stufiefinanciering krijg. hoop dat eimand me antwoord kan geven alvast bedankt
bij de acedemies krijg je volgens mijn geen studiefinanciering ik ga namelijk volgen djaar de kappersopleiding doen bij roc duurt ook 3 jaar het 1e jaar is junior de basis techieken voor knippen verfen enz en dan komt die 2 jaar eraan zodat je alround kaper word. groetjes
hoi iK heb de opleiding op het KOI gedaan Ik kreeg studiefinanciering Het ligt op de geleenstraat in heerlen tegenover gemeentehuis. duurt 3 jaar is beter als iboy dat is echt niks. en in sittard heb je ook KCL. ook goed Succes