hij blijft bijten

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Annabel274, 30 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    En dat doet PIJN!

Bijna 14 maanden, en drinkt overdag 4x, en in de nacht ongeveer 5 keer. Overdag en de voeding van 05.00u bijt hij standaard. Ik pikken geen enkel bijtsignaal op, omdat hij op heel veel verschillende momenten bijt. Begin-midden-einde, HAP en dan heel hard lachen.
    Ik vind het niet leuk! Heeft er iemand tips?

2. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Wat heb je allemaal al geprobeerd? Het is heel wisselend, wat voor het ene kindje werkt werkt voor de ander helaas niet.

Een vriendin van mij had een kindje dat er baat bij had van te voren op een appel te bijten, maar goed dat kun je alleen overdag uitproberen.

Voor sommigen werkt au zeggen, voor sommigen werkt loskoppelen en wegleggen, en weer voor anderen werkt van borst wisselen.

Je hebt zulke dingen vast al geprobeerd. Je kindje wordt wat ouder dus ik zou het misschien wel echt proberen aan te leren dat bijten-klaar betekent. Of heb je dan echt oorlog?

3. Humtum

Humtum Fanatiek lid

9 nov 2013
    1.046
    30
    48
    Noord Brabant
    Hier was bijten kortdurend maar vooral irritatie over langzamere melkstroom. Meneer heeft z'n melk graag snel😂.
    Wat bij mij hielp was goed op tempo letten en borstcompressie bijgeven. Bij bijten legde ik m verder kort even weg zodat de koppeling bijten-niet verder gaan kwam.
    Maar met compressie en goed op tijd wisselen ging t al snel weer goed.

Bij vriendin was t tandjesirritatie, vaker bijtring, wortel of steviger koekje aanbieden hielp daar.
    T zal dus beetje experimenteren zijn om de reden te achterhalen!
    Succes!!!

Deel Deze Pagina