Ik heb een onregelmatige eisprong maar er komt steeds meer regelmaat in. Ik verwachtte afgelopen week van 16 september een eisprong te hebben. Meestal op donderdag of vrijdag. Nu heb ik donderdag op vrijdag gemeenschap gehad. Op vrijdag middag voelde ik een beetje pijn aan de linkerkant van mijn buik. Ik zou dan denken dat dit de eisprong zou kunnen zijn. Als dit zo is dan heb ik toch best een kans dat er nog sperma aanwezig was? Normaal is dat toch nog zo'n 2 dagen aanwezig in de baarmoeder?
@Cat2: je hebt dan zeker nog een voorraadje klaarliggen om je eitjes te tacklen. Ik zou wel even doorklussen, zeker als je zegt dat je eisprong wat onregelmatig is.
ik maak gebruik van ovu testen maar vind dit elke keer heel lastig. Ik gebruik testen met streepjes. Deze week heb ik de testen gedaan maar ik heb nooit 2 duidelijke strepen gehad.Wel dat het T streepje lichter was dan de controlestreep. Nu heb ik zojuist een test gedaan en is de t streep amper nog te zien. Als ik vrijdag eisprong heb gehad zou dat denk ik wel kunnen kloppen. Ik vind deze streepjes testen in ieder geval helemaal niet handig. Word er ook een beetje geirriteerd door. Als mijn cyclus steeds regelmatiger wordt, kan ik er bij mij toch ook vanuit gaan dat de 3e week van mijn cyclus (35 dagen cyclus) de vruchtbaarste week is en dan om de dag seks hebben?
Cat@ Het blijft een gok zo wel met als zonder ovi testen. Maar lijkt mogelijk dat vrijdag je ei was. Door klussen kan natuurlijk geen kwaad. Een onregelmatige cyclus is erg vervelend en het blijft gokken meis. Succes met zwanger worden.
Het blijft lastig. Ik voel me niet alsof ik ongesteld moet worden. Heb helemaal geen pijntjes of last maar heb wel licht bloedverlies.Ook oud bruin bloed. Verder wel wat gevoelige borsten. Daar heb ik bijna nooit last van. Ik had mijn menstruatie volgende week verwacht maar deze week dan zou het een cyclus van 28 dagen zijn dus zou ook kunnen.Geen idee wat ik ervan moet denken. Misschien zet de menstruatie wel gewoon door. Daar zal ik maar vanuit gaan ook al heb ik geen menstruatieklachten verder.
toch gewoon ongesteld geworden. deze keer dus cyclus van 29 dagen ipv 35. Ik ga volgende keer digitale ovutesten gebruiken. Streepjestesten vind ik niet handig. Ik twijfel altijd wat een goed streepje is of niet. Op naar de volgende ronde maar weer.