hey meiden ik had gister dus zo iets ontzettend raars, ging naar de kruidvat om een test te halen, sta bij de kassa zegt dat meisje ineens: "succes met testen maar het ziet er uit dat het wel zo is" nja daarnaa getest en tis nog steeds negatief dus ik heb de hoop al wel wer opgegeven, maar van dat meisje vond ik toch zo vreemd? meer mensen die dit gehad hebben?
poeeeh tja... ik zou eerder beledigd zijn denk ik ik zou denken... ben ik zo dik dan maar ja het kan zijn... een vriend van mij heeft ook gezegd dat hij een visioen over mij heet gehad...dus het bestaat wel degelijk hoor mensen die die kracht hebben.... MAAR daar zal ik gelijk bij zeggen dat de meeste mensen die ECHT die gave hebben er niet zomaar mee droppen...maar ja dat is mijn ervaring ermee...
Nee nog nooit zoiets meegemaakt maar ik vind het wel brutaal van iemand om zoiets te zeggen. Persoonlijk had ik gezegt bemoei je lekker met je eigen zaken wie zegt dat die test uberhaupt voor mij is. Maarja wie ben ik.. En ik denk niet dat het iets zei dat zij dat tegen je zei erg lullig dus van der om zoiets te zeggen.
Hoi, Vind het idd niet netjes dat ze zoiets gezegd heeft, maar denk niet dat de bedoeling verkeerd was. Waarschijnlijk was het er sneller uit als dat ze zelf in de gaten had en voelt ze zich mss nu wel lullig dat ze het gezegd heeft... Denk niet te veel waarde aan hechten... Wel jammer dat je test nega was....
tja brutaaal kan het ook zijn... het was meer zo van wie de f(*& zegt dit nou, had ook niet het idee van dat ze helderziend zou zijn hoor maar je weet nooit. k vond het raar, normaal kijken die verkoopsters je altijd een beetje schaapachtig aan als je een test koopt en zeggen ze er niet zo veel bij..
Nou ja..brutaal? Eerder ontzettend dom, want ze had schijnbaar geen idee wat voor impact het heeft. Kijk ons hier maar, we hebben het er nog over . Ik zou er niet te veel waarde aan hechten. Mocht het nu wel uitkomen wat zij 'voorspeld' heeft, dan heb je een mooie anekdote.
haha toevallig over voorspellingen. Een vriendin van mij heeft voorspeld dat het deze maand raak zal zijn (al een paar maanden terug) dus ben benieuwd of ze gelijk krijgt
Ik had laatst gedroomd dat mijn zusje zwanger is en de volgende dag kwam ze vertellen dat ze zwanger is... heel bizar, vooral omdat ik geen idee had dat zij daar mee bezig waren... Aan de andere kant heb ik nog niet zo lang geleden gedroomd dat een vriendinnetje van me zwanger zou zijn en die is het niet en ook voorlopig niet van plan...
vindt het ook een beetje raar dat ze dat zo gezegd heeft. bij ons vragen ze alleen bent u bekend met het product!