Hoi, Ik ben 20 weken zwanger ik had net ineens heftige krampen gekregen ik kon helemaal niet meer lopen, ik ben even gaan liggen, maar de krampen gingen door nu is het iets minder geworden wat kan het zijn? Groetjes, ANGEL24
Hey Angel24, wat naar zeg!!! Ik weet natuurlijk niet zeker wat het is, maar zou t kunnen zijn de groei van je baarmoeder, bandenpijn?? Ik heb het zelf ook gehad, weet niet meer hoe de vk het noemde maar weet wel dat ze zei dat t normaal was zolang t niet al te heftig is en lang aanhoud omdat alles oprekt etc. Hopelijk krijg je reactie van een ander die een juist antwoord voor je heeft Sterkte meid met de pijn en hopelijk is t ondertussen minder geworden!
kan ook zijn dat je last hebt van je darmen. Kun je wel goed naar de wc? Mss een rare vraag hoor.maar dat was dus bij mij het geval.
Ik heb geen problemen met de stoelgang, alleen heb ik last van 'windjes' kunnen die voor heftige krampen zorgen want ik had er ook eerder last van maar nog nooit zo heftig krampen gekregen. Gisteren avond duurde het niet lang voordat de krampen voorbij waren, maar vandaag voel ik lichtere krampjes in mijn onderbuik soms doet het zeer. Hopen dat de krampen niet terug komen tot 38-40 weken... Groetjes, ANGEL
ik heb ook het idee dat het bandenpijn is zelf heb ik het niet zo erg gehad als jij, maar ik herken je verhaal wel een beetje..hopelijk word het snel minder !