Beurs gevoel vagina

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloezem, 26 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik heb nu al vier dagen een beurs gevoel in mijn vagina, opgezwollen pijnlijke lippen en een rauw gevoel alsof ik een hele wilde nacht met mijn vriend gehad heb..
    Ook heb ik veel steken in mijn vagina zelf, het geboortekanaal is de goede beschrijving denk ik. En als ik loop kan ik nergens last van hebben maar het kan ook zomaar dat ik het gevoel heb dat hij er uitkomt gepaard met steken, menstruatiepijn en harde buiken.
    De kleine man is sinds drie weken al volledig ingedaald trouwens dus het zijn ook geen indalingsweeen. Het is goed aan het rommelen en ik vraag me af of het met elkaar te maken heeft, heeft iemand hier ervaring mee?

2. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Die steken herken ik wel en soms het gevoel alsof hij zijn hand zo naar buiten steekt :O
    Hier ook al een paar weken volledig ingedaald.

3. Pippamoi

Pippamoi Actief lid

28 jul 2013
    278
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Ik herken het ook. Ook mijn baby is al een aantal weken volledig ingedaald. Ik heb het idee dat is sindsdien ook daar soms beweging voel (bijv draaien van het hoofdje). De baby ligt bij mij wel klemvast volgens de vk, dus ik weet niet of dat kan?

Ik denk dat het een 'laatste loodjes' kwaaltje is? Geen idee of het al iets 'doet' in termen van verweking of ontsluiting. Ik hoop van wel :). Maar ben nog niet bevallen, dus ik weet het niet :).

4. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Haha ja zo loop ik nu ook rond, durf bijna niet meer naar de stad want stèl dat het een laatste loodjes kwaaltje is en mijn vliezen breken ofzo, denkt iedereen dat ik in mijn broek geplast heb :p
    Vind het wel een erg ongemakkelijk kwaaltje dan en herken het ook niet van de vorige zwangerschap

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik was aant googleen op een beurs pijnlijk gevoel in vagina en kwam hier op uit...
    Ik heb gister en vandaag de hele tijd steken in mn vagina en alsof ik bont en blauw ben vanonder...
    Ik hoop niet dat t de laatste loodjes zijn want ik moet nog een paar weken :$

Hebben jullie er nog steeds last van?
    Moet ik hiermee even de gyn (loop in zkh) bellen? :)

Deel Deze Pagina