Veel last van harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lov23, 4 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoe weet je nu of het te veel zijn?

Heb er sinds een paar dagen veel last van..

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Als ze om de drie minuten blijven komen en door ontspanning, warme kruik, douche of vewoon even liggen, niet afzakt.
    En zodra ze pijnlijk gaan worden.

3. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Mijn vk gaf aan dat ze echt pijnlijk moesten zijn en in zeer korte tijd moesten blijven komen. Echter gaf ze ook aan dat het bij een volgende zwangerschap (in mijn geval 3e) best zo kon zijn dat ik er heel veel last van zou hebben doordat je toch druk en bedrijvig bent de hele dag door met 2 kids en je waarschijnlijk minder je rust kunt pakken of pakt. Maar ook omdat je baarmoeder er gevoeliger voor kan zijn.
    Had er zelf dagelijks meerdere uren per dag last van vanaf een week of 30 (vooral vanaf kids naar bed tot en met ik in slaap viel; in de ochtend dan weer weg), maar was niet zorgwekkend of iets.

Kijk ook gewoon zelf hoe het voor jou voelt. Maak je je zorgen: een telefoontje richting vk is zo gedaan. Bij mij hoorde het er dus helaas gewoon bij.

4. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    Lov, ik herken de harde buiken.

Vergeet niet dat het je derde kindje is , je baarmoeder is dan veeeeeeeel gevoeliger dan bij de eerste kindjes.

Ik heb er ook enorm veel last van en er wordt vaak gezegd rustig aan te doen, maar ik heb zelfs een harde buik 's nachts want ik wordt er soms wakker van. Soms als de baby schopt wordt mijn buik ook hard,.. dus hoe rustig ik ook ben, het maakt niet uit. Het is wel wat erger in de avond dat wel.

als ze echt gaan voelen als weeen , pijnlijk dan moet je aan de bel trekken normaal doet een harde buik geen pijn, maar wel een vervelend gevoel.. ik krijg dan altijd het gevoel of ik moet plassen;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee ze doen idd geen pijn ;) maar het is meer vervelend ...

Dan zal het vast eraan liggen dat het de derde is want jullie verhalen herken ik dan wel.

Is ook niet zo dat ik me perse zorgen maak maar ik herken dit niet van de meiden.

Maar het is ook wat abri zegt, je kan gewoon niet zo snel meer rustig aan doen he.

Deel Deze Pagina