hoi allemaal ik heb laatst met 18 weken en 2 dagen een echo laten maken daar is deze uit gekomen http://i36.tinypic.com/2s6ltv5.jpg mooi he maar nu is mijn vraag zijn dat rechts nou balletje of is het toch een meisje ? ik kom er niet meer uit hihi misschien dat jullie meer kunnen vertellen groetjes uit nijmegen
Heb een tijdje zitten kijken maar kan er eerlijk gezegd weinig van maken. Durf dus geen uitspraak hierin te doen
Al zou ik een goed moeten doen zou ik zeggen dat ik 3 stipjes zie en dus een meisje. Ik denk niet dat het een balletje is (beetje groot) maar eerder een stukje been of voet.
Heb er erg lang naar zitten kijken maar ik kan er ook weinig van maken.... maar goed ik ben wat dat betreft ook nog een amateur!
euh..ik had zelfs het vermoeden dat je niet de voorkant maar de rug ziet...dus dan kan je het geslacht niet goed zien... toch? Ik kan er in ieders geval niets zinnigs uit halen hoor...sorry! Groetjes, MIranda
Het eerste waar ik dacht toen ik de echo zag was...voetjes, maar kan het verkeerd hebben. De echo van mijn zoontje zag er heeel anders uit.
hoi allemaal bedankt voor jullie berichtjes de echo was opzich heel snel duurde 5 min ong dus was wel jammer had het wel gevraagt maar ze zei dat ze het niet kon zien. op het einde ff snel een foto gemaakt en klaar maar na uit vergroting zag ik die rontjes en vroeg me af wat het kon zijn morgen 20 weken echo ik hoop dat ze het dan kunnen zien wat het word want ben echt super benieuwd me dochter hield het elke keer verborgen dus pas na 9 maanden was de verassing daar maar ik hoop dat ze het nu wel kunnen zien en anders misschien pret echo hahahaha ik laat jullie morgen weten hoe het is gegaan groetjes uit nijmegen
Ik vond het ook heel moeilijk om te zien maar toch denk ik een meid, ben benieuwd wat ze morgen gaan zeggen ... Veel plezier