Ongesteld of wat is dit?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jusi, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    In dec. 2007 ben ik gecurreteerd, waarna ik 12 weken niet ongesteld ben geworden. Na heel veel gezeik ben ik 18 april jl. geopereerd aan een kleine verkleving in het begin van mijn baarmoedermond.
    Er is meteen een spiraaltje ingezet, ik denk zelf om de verklevingen tegen te gaan.
    Nu is het geval dat de gyn zei dat ik eind april, begin mei ongesteld zou kunnen worden. Ik heb toen nog geen tekenen van een ongi gezien.
    Nu zat ik gisteren op de wc, en met het afvegen zat er een klein beetje bloed op het toiletpapier. Paar uur later toen ik naar de wc ging, weer hetzelfde verhaal, en in mijn inlegkruisje ook een beetje.
    Verder heb ik geen bloed meer gezien, ook vandaag (nog) niet.

Aangezien ik op dit moment nog een gyn heb, die me daar toch niks over wil vertellen, en alleen maar herhaalt dat ik geduld moet hebben, ben ik vrij wanhopig. Is er hier iemand die me aub kan helpen? Of weet wat dit is, wel of geen ongi?

2. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    Dag Jusi,

Dit zou dan je 1e ongesteldheid zijn na de operatie? Heeft de gyn daar iets over gezegd; of de 1e ongesteldheid na de operatie "normaal" zou zijn?

Eventueel zou je je huisarts kunnen raadplegen.

Groetjes,
    Dreamerfly

3. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Oo Jusi...wat heb jij een lange nasleep van dit alles...lieve meis...ik hoop echt voor je dat je ongi heeeel snel door komt en je weer verder kunt, dit is echt niets. Misschien is dit je al eerder gevraagd maar kun je niet naar een andere gyn over stappen die wat behulpzamer is, wanneer kun je het anders afsluiten he? Knuffel en sterkte!

4. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dreamerfly: Ik heb a.s donderdag een afspraak bij de huisarts, dus zou het hem meteen kunnen vragen.

Lieve Triessie: Wat ik net ook al tegen Dreamerfly zei, a.s donderdag ga ik naar de huisarts, omdat ik een andere gyneacoloog wil, in een ander ziekenhuis.

Maaaaaaar, verder wel goed nieuws: Ik ben ongesteld! :D
    Ben nog nooit zo blij geweest om het te zijn! :)
    Het is gisteravond laat weer doorgezet, (na de seks met mijn man, :oops:), en heb sinds vanmiddag ook ongesteldheidsbuikpijn.
    Het is wel een lichte ongi, maar mijn tampons zitten wel telkens vol. Goed teken toch? ;)

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ooo wat fijn Jusi...erg goed nieuws...op naar een nieuwe gyn!

6. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Bedankt Triessie voor je medeleven, doet me goed. :)

Vandaag ben ik nog bij de huisarts geweest, en heb daar mijn verhaal gedaan over de gyn, en ik heb ook wat traantjes gelaten. :oops:
    Ik laat mijn spiraaltje volgende week nog gewoon door de 'oude' gyn weg halen, en ik moet toch proberen tegen hem te zeggen wat me allemaal dwarszat. Dat lijkt me echt heel moeilijk, maar de huisarts vond dat de gyn daar ook wel recht op had.

Maar bij een volgende zwangerschap weet ik niet of ik nog onder controle moet blijven bij het ziekenhuis.
    De huisarts zei dat ik dan maar bij hem moest komen als dat zo is, dan kan hij me doorverwijzen naar een ander ziekenhuis.

Dus volgende week woensdag (28 mei) mijn spiraaltje eruit, en dan mogen we er weer voor! :D

Deel Deze Pagina