Ik heb zo'n erge buikpijn dat de VK wil dat we nu een echo gaan laten maken om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten, ben echt heel erg geschrokken. En de buikpijn is ook echt heel erg, heb echt liggen puffen. Ik hoop dat het mijn darmen zijn.
Als de buikpijn echt zo erg is, kan je 't beter laten nakijken. Denk er aan dat een buitenbaarmoederlijke zwangerschap best ernstig is. Wanneer je eileider knapt, kan je een serieuze inwendige bloeding krijgen. Heel veel succes, ik hoop voor jou dat het allemaal wat meevalt.
Wat lief al jullie reacties! Ik kreeg een inwendige echo en er was gelukkig meteen een mini kindje te zien met kloppend hart (en op de goede plek, dus in mijn baarmoeder). Ik heb ook geen blaasontsteking oid. De buikpijn komt waarschijnlijk van mijn darmen. Het was echt heel erg, kon bijna niet meer praten. Onze twee kindjes slapen heel slecht, dus misschien speelt vermoeidheid en stress een rol. Vanavond slaap ik bij mijn ouders om even tot rust te komen . (Eerste keer alleen ergens anders slapen dan de kinderen haha!). Ik was ook wat minder ver dan op de laatste menstruatie was te verwachten, maar dat had ik zelf al gedacht doordat de zwangerschapstest vrij laat donker was (liep wel op). Ik heb dit bij mijn tweede ook gehad, dus blijkbaar doet mijn lichaam wat langzaam over de innesteling ofzo .
gelukkig zeg! en wat een goede beslissing om even bij te tanken. dat kan je lijf wel gebruiken! herkenbaar trouwens.. ik heb deze zwangerschap in bed gelegen van de pijn wat ik niet herkende van de bbz (heb ik in 2014 gehad dus kon vergelijken), maar wel ook zo pijnlijk was dat ik niets kon. Bleken ook gewoon mijn darmen te zijn! Fijn, onschuldige pijn Succes met de rest van je zwangerschap!