Kloppend hartje op 6.2 weken na 3 miskramen

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door abcdefghi, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abcdefghi

abcdefghi Lid

11 jan 2016
    59
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ha allemaal,

Gisteren een eerste echo gehad in het ziekenhuis met 6.2 weken en ...... een kloppend hartje!! Wij zijn SUPER blij!

Ondanks dat zijn we ook nog wel erg onzeker, het afgelopen 1,5 jaar heb ik namelijk 3 miskramen gehad tussen de 4,5 en 5,5 week.

Hebben jullie misschien ervaringen dat het na een kloppend hartje allemaal goed ging? Ik snak naar positieve verhalen :)! De arts gaf namelijk aan dat de kans op een miskraam nu aanzienlijk lager was dan hiervoor, maar dat het gezien mijn verleden nog steeds wel hoger is dan bij een ander...

Nagelbijten dus tot 12 weken (en verder..aaaaaah!!)

Liefs, A.

2. mamaL86

mamaL86 Actief lid

9 okt 2016
    347
    0
    0
    werk in de kinderopvang
    Limburg
    Wauw! Wat super :)
    Gewoon lekker genieten nu hoor en GEFELICITEERD

3. active82

active82 Fanatiek lid

24 sep 2014
    2.178
    1.867
    113
    Wat fijn! Probeer te genieten van de zwangerschap! Gefeliciteerd!

4. Smanilies

Smanilies Actief lid

30 dec 2015
    243
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd!!:D

Ik heb een miskraam gehad met 7 weken van een tweeling. Eerste echo bleek het al niet goed te zijn. Er was geen kloppend hartje te zien. Maar nu 30 weken zwanger van een jongen! Deze eerste echo was gelijk een kloppend hartje te zien. Ik ben ook heel erg onzeker geweest dat het weer fout zou gaan. Maar met 10 weken was er een twede echo gemaakt en hij was toen goed gegroeid. En daarna in overleg met de verloskundige het aan familie en vrienden verteld. Als de tweede echo goed is, dan is de kans dat het nog mis gaat heel klein. Elke dag dat ik verder was, was voor mij om iets aan vast te houden. Elke dag dat ik geen bloed vondt was voor mij al een geruststelling. Maar ik was wel elke keer bang toen ik naar de wc moest de eerste 12 weken daarna nam de angst af. Maar deze zwangerschap voelt ook heel anders dan toen van mijn miskraam.

5. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Gefeliciteerd en geniet ervan!

6. abcdefghi

abcdefghi Lid

11 jan 2016
    59
    2
    8
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Ik kan natuurlijk ook helemaal niks anders dan afwachten. Ik mag waarschijnlijk zaterdag of maandag alweer voor een nieuwe echo, dus ik hoop dat dat nog meer zal geruststellen.

7. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!! OP naar de tweede goede echo!:)

8. Faithx

Faithx Actief lid

27 jul 2016
    147
    1
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Geniet ervan!

Deel Deze Pagina