yes super blij zijn wij vandaag 15 nov heb ik me eerste echo gehad met een kloppend hartje de kleine spruit is nu 9,7 mm en hoofd,billen en arm zijn zeer duidelijk tezien
dank jullie wel ja we hadden de echo eerder.zou pas 29 nov zijn,maar omdat ik miss een blaas ontsteking had,heeft ze de echo er gelijk bij gepakt,maar super leuk om te zien hier,
hoi gefeliciteerd, ik mag dinsdag voor de eerste echo. vraagje heb jij een gewone echo gehad of een inwendige echo?? ik ben volgende week ook net 7 weken en 5 dagen ongeveer.
Gefeliciteerd! Wat geweldig. Over ruim drie weken gaan we ook voor een vroege echo (acht weken). Weet iemand wat de zekerheden zijn als die echo goed is? De kans is dan toch al een stuk kleiner dat het mis gaat? Of moet je dan toch echt de echo met een week of 11 afwachten? En krijg je beide echo's vergoed van de verzekering?
Proficiat !!! Ik heb ook gisteren onze eerste echo gehad! Ook een kloppend hartje en het kleine ukje was net iets groter dan een cm. Zo ontroerend om te zien. De gyn. heeft me wel een paar daagjes teruggezet van 8 weken naar 7+3, maar dat vond ik niet zo erg. Het klopt beter met het moment waarop ik mijn eisprong had geplaatst. Veel succes nog met de rest van de zwangerschap. Wanneer heb je je volgende echo?
Gefeliciteerd!!! Ik voel je blijdschap haha.. Wij weten sinds donderdag dat ik zwanger ben! Na 2,5 jaar eindelijk zwanger dmv icsi! Na 1x. Over 2:week hebben we de echo, had jij ook al eerder een echo?