Hoi hoi, Ik vroeg mij af he, wij hebben een kloppend hartje gezien, neemt de kans op een mk dan eigenlijk af? Nu worden er allemaal organen ed ontwikkelt dus kan altijd, dat snap ik. Maar is de kans nu eigenlijk verminderd? Door voorgaande gebeurtenissen durf ik er nog niet van te genieten en ben nog steeds wat bang, en nee, het is niet dat ik doordraaf daarin, maar wat ik zeg door eerdere gebeurtenissen ben ik gewoon wat onzekerder geworden en door zelf bescherming heb ik nog geen vertrouwen zeg maar.....helaas
Ja, de kans op een miskraam verkleint aanzienlijk. Kans op succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 6e week: 87% kans op een succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 7e week: 97% kans op een succesvolle zwangerschap hartactie zichtbaar in de 10e week: 99,4% kans op een succesvolle zwangerschap Bron: NVOG Het kan inderdaad altijd nog mis gaan, maar dit zal je misschien toch wat geruststellen.
Gefeliciteerd ! Hierbij wat info. Heb toendertijd ook gegoogeld http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/167203-kloppend-hartje-hoeveel-kans-op-miskraam-verminderd-2.html